קולטי שמש השוואת מחירים ועצות

שוב הדוד החשמלי לא עושה את העבודה? למה לא להשתמש בחום השמש? אם נשבר לך מהמצב כיום ואתה חוזר ואומר איך יכול להיות מצב שבחוץ האדמה רותחת והמים במקלחת עדיין קרים. יש דרך חסכונית, פשוטה וחכמה – ניצול ברירת המחדל שחם כאן במדינה באמצעות התקנת דוד שמש. מחפשים מידע נוסף על דגמים? – גלשו לאתר הבא.

כי הגיע הזמן לנצל את זה שחם כאן

התקנת דוד שמש מצמצמת במידה רבה את צריכת החשמל החודשית בבית ואפילו בבתי מלון. למה לא לנצל את החום הטבעי של השמש לצורך הרתחת המים במקום לבזבז כסף ואנרגיה על שימוש באביזר חשמלי או אלטרנטיבות אחרות המצריכות כמויות גדולות של אנרגיה.

שימוש כלל ארצי בדוד שמש לא רק מאפשר הפחתה בהוצאות כי אפילו לירידה בשימוש בחשמל. על ידי כך אנחנו מביאים לצמצום בכמויות הזיהום והצריכה ובכך מונעים חוסרים של מקורות האנרגיה.

דודי שמש בירושלים

איך זה עובד בכלל? איפה שמים את זה? מי מייצר את זה? הכול על דודי שמש.

קיים חוק המורה על התקנה של דוד שמש בבניינים חדשים (מלבד מגדלים שאין בהם די שטח לכך). על ידי הוצאת תקנה זו נחסכים בישראל כארבעה אחוז מצריכת החשמל במדינה.

פיתוח הדוד שאנו מכירים כיום, הינו כחול לבן. אכן גאווה ישראלית!

את דוד השמש ממקמים על הגג, או על משטחים פתוחים אחרים שנותנים חשיפה לשמש. את דוד השמש מעמידים כשהקולטים מופנים לדרום.

דוד השמש מורכב ממיכל גלילי מבודד, המשמש מאגר מים, שמחובר באמצעות צינור לקולטים. בקולטים ישנם מערך מפותל של צינורות מים במסגרת תחומה.

המסגרת הורכבה בצורה שצלע אחת עשויה זכוכית שקופה ואילו יתר פאות הקולט אטומות וצבועות בצבע שחור, זאת בכדי ללכוד כמה שיותר מחום קרני השמש. עקב כך כדאי לשים לב שהצד החשוף נקי לחלוטין.

הצבת דוד מסוג זה כדאית מאוד לבית פרטי ואפילו בקניונים במדינות חמות שבהן ניתנת האפשרות להוציא משהו מועיל מהמשאב הנגיש של קרני השמש.

הייתם שמחים לשמוע עוד? קולטים כמה בזבזתם? זה טוב לעולם ולכם, הכנסו עוד היום לאתר האינטרנט בו תוכלו למצוא פרטים, טיפים והצעות מהטובים בתחום.

כתיבת תגובה