קולטי שמש – כל השירותים הטובים ביותר בתחום

שוב המים קרים? דוד שמש – הפתרון לבעיות שלך! אם נמאס לך לקבל עצבים מהמקרים האלה ואתה מהרהר לא הגיוני שאחרי היום הלוהט הזה המים בבית קרים. הרשה לנו להציג אופציה חסכונית, חכמה ופשוטה – ניצול המשאב הטבעי של השמש באמצעות התקנה של דוד שמש. למגוון עצות וטיפים עברו לאתר.

כי הגיע הזמן לנצל את זה שחם כאן

הצבה של דוד שמש יכולה לצמצם במידה ניכרת את חשבונות החשמל בבית ואפילו במכוני כושר. זוהי דרך נפלאה לנצל את החום הנפלט מהשמש לטובת חימום המים במקום שימוש בגופים חשמליים או אלטרנטיבות אחרות הדורשות כמויות עצומות של אנרגיה.

הצבת דוד שמש לא רק מאפשר חסכון בהוצאות כי אפילו לירידה בשימוש בחשמל. בזאת אנחנו מורידים אתכמויות הצריכה והזיהום ומונעים דלדול של חומרי הגלם לייצור אנרגיה בארץ.

תיקון דוד שמש כל הפרטים

כיצד זה עובד? איפה ממקמים את זה? מי משתמש בזה? הכל על דודי שמש.

בישראל יש חוק המורה על התקנה של דוד שמש בבנייני מגורים החל משנות ה-80 (מלבד רבי קומות שאין בהם די מקום לכך). בעזרת תקנה זו נחסכים בארץ כ-3 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

הפיתוח בוצע במדינתנו. מתאים לנו, לא?

את הדוד ממקמים על גג הבית, או על משטחים אחרים שעליהם ניתן לקבל חשיפה מושלמת לשמש. את מתקן הדוד מניחים כך שהקולטים מכוונים כלפיי הדרום.

גוף הדוד בנוי ממיכל גלילי, ובתוכו מים, המחובר בצינור לקולטים. בקולטים ישנם מערך של צינורות מים במסגרת מתכת תחומה.

המסגרת של הקולטים הסולאריים נבנתה בצורה כזו שצלע אחת חשופה ועשויה משטח זכוכית שקוף ואילו יתר צלעות הקולט צבועות בשחור, זאת בכדי לכלוא את מירב חום קרני השמש. לכן יש לשים לב שהצד עם הזכוכית נקי מלכלוך.

קניית דוד שמש מומלץ במיוחד לבנייני מגורים ואפילו במכוני ספא במדינות חמות כמו שלנו בהן יש את היכולת להשתמש במשאב הנגיש של האנרגיה הטמונה בשמש.

הייתם שמחים לשמוע עוד? לא מבינים איך הסתדרתם עד היום? שימו סוף למקלחות הקרות, הכנסו עוד היום לאתר האינטרנט שלנו ותמצאו פרטים נוספים ממיטב אנשי המקצוע בתחום.

כתיבת תגובה