קורס אנגלית לילדים ולגדולים

האם הייתם רוצים ללמוד אנגלית?
מחקרים עדכניים מראים שכ-2 מיליארד מבין האנשים בעולם הם דוברי אנגלית בדרגה כלשהי. חושבים להצטרף לכל אלה ולשפר את השליטה באנגלית בעזרת קורס אנגלית לילדים?

אנחנו זקוקים לשפה האנגלית בשעות הפנאי לתקשורת עם בני אדם אחרים בעולם, לטובת נגישות משופרת למידע ולהתנהלות טובה בחיי העסקים. אומנם, המגזר העסקי כולו מתנהל באנגלית, והמגמה מצביעה לכיוון לפיו ככל שהתפקיד יותר בכיר, נדרשת יותר בקיאות בשפה האנגלית.

למה כדאי ללמוד אנגלית? יש לכך הרבה פלוסים, והם כוללים:

– ידיעת אנגלית משפרת את ההצלחה במערכת החינוך, ובייחוד באקדמיה, שבמסגרתה יש צורך להסתמך על מחקרים ומאמרים שחוברו בשפה זו.

– לשיפור אפשרויות ההעסקה בישראל ובמדינות אחרות, עם תפקידים שמתנהלים בחלקם או במלואם בשפה האנגלית. אנגלית משמשת עבורנו כשפה הבינ'ל המקובלת על מרבית האנשים ברחבי העולם, בפגישות עם שותפים ולקוחות ממדינות אחרות, מיילים ושיחות עם חברות ממעבר לים ולשם השמה בסניפים במדינה זרה. ברוב המקרים, מי שאינו דובר את השפה עשוי להתקע מאחור.

– לימוד שפה נוספת מהווה תירגול בריא למוח הבוגר וסיוע לשיפור התפקוד הקוגניטיבי.

– הרחבת הידע התרבותי בעזרת סרטי קולנוע ותכניות טלוויזיה, ספרות, מגזינים וטקסטים שמתפרסמים באנגלית. זה כך במיוחד ברשת האינטרנט בה תשעים אחוז מבין האתרים השונים כתובים לחלוטין באנגלית.

אלו הם רק כמה מהיתרונות הברורים בלימוד אנגלית, אשר כוללים גם את היכולת לצאת לטיול במדינה אחרת בצורה נוחה ואפילו את הסיבה הפשוטה של מיצוי הפוטנציאל העצמי.

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים ללמוד אנגלית, תוכלו למצוא שלל תכניות ובתי ספר שיעזרו לכם לשפר את בקיאותכם בשפה. אם אתם רוצים לימוד אנגלית פשוט מצאו מה מתאים לכם וגשו לעבודה. בטוח תשמחו לגלות כמה מהר אפשר להשתפר!

בהצלחה!

כתיבת תגובה