קורס אנגלית למתקדמים

כולם לומדים אנגלית. אבל למה בעצם?

מחקרים מראים שכשני מיליארד מבין האנשים בעולם דוברים אנגלית ברמה זו או אחרת. מתאים לכם לשפר בעצמכם את שליטתכם בשפה האנגלית בסיוע לימודי אנגלית?

אנחנו זקוקים לאנגלית בזמננו הפרטי כדי שנוכל לתקשר עם אנשים אחרים ברחבי העולם, לנגישות שיפור הנגישות למקורות מידע ולשם התנהלות עסקית. אין ספק, עולם העסקים כולו פועל באנגלית, וקיימת מגמה לפיה ככל שהעובד נמצא בתפקיד בכיר יותר, כך נדרשת בקיאות רבה יותר בשפה האנגלית.

למה בעצם ללמוד את השפה האנגלית? היתרונות הטמונים בכך הם רבים, ביניהם:

– ידיעת אנגלית תורמת לשיפור מידת ההצלחה שלנו במערכת החינוך, ובייחוד במערכת ההשכלה הגבוהה, במסגרתה יש להסתמך על טקסטים הכתובים בשפה זו.

– לשיפור יכולת הפרנסה בעולם, בתפקידים אשר מתנהלים בחלקם או במלואם בשפה האנגלית. האנגלית משמשת לנו בתור השפה הבינלאומית הבלתי רשמית המקובלת ביותר בעולם, בפגישות עם אורחים מחו'ל, תכתובת עם אנשים ממעבר לים וכאשר אנו נשכרים לעבודה במדינות אחרות. לרוב, מי שאינו דובר אנגלית עלול להשאר מאחור.

– לימוד של שפה נוספת מהווה אימון יעיל למוחנו ותרומה לשיפור כושר המחשבה.

– העשרת העולם התרבותי עם סרטי קולנוע, יצירות ספרות ושירה, ואף מגזינים המתפרסמים באנגלית. הדבר בולט בייחוד ברשת האינטרנט שבה הרוב הגדול של עמודי האתרים מתנהלים באנגלית.

אלה רק מעט מהיתרונות בלימוד אנגלית, הכוללים גם יכולת לטייל בחו'ל בנוחות ובבטחון וסיבות נוספות כגון מיצוי הפוטנציאל האישי.

אם מעניין אתכם ללמוד אנגלית, תוכלו להירשם למגוון קורסים שישמחו לסייע לכם להעמיק את התמצאותכם בשפה. בין אם אתם צריכים ללמוד אנגלית או קורס אנגלית, מצאו את הקורס המתאים לכם ותוכלו להיכנס לעניינים. בטוח תשמחו לגלות כמה מעט הזמן שזה דורש!

אם אתם מעוניינים בלימוד אנגלית, אולי תתעניינו גם באתר www.learnen.co.il/ גלישה מהנה!

כתיבת תגובה