קורס אנגלית שמביא תוצאות

שפות חדשות כלל לא פשוט ללמוד, בכדי להשיג תוצאות יש להקדיש לכך שעות ארוכות ש לימוד בכל שבוע, לתרגל ולשנן מילים ללא הרף. אותם אנשים שמדברים אנגלית נהדרת ברמה של שפת אם מעוררים קנאה, נראה כי האנגלית קולחת ללא כל מאמץ. מעטים מבחינים כי אותם אנשים שמתפארים ברמה גבוה של אנגלית גם מקפידים לתחזק את הכישורים, להעשיר ידיעות ולתרגל ללא הרף. הסוד להצלחה הוא הנאה מהתהליך. בכדי להתמיד יש להפוך את לימודי האנגלית לחוויה מהנה ולא למטלה משעממת.

אם תרצו להתמיד בלימודי האנגלית שלכם כדאי לבחור קורס אנגלית מתאים, לקרוא ספרים שמעניינים אתכם ולשלב בשעות התרגול עם עבודת צוות עם חברים ומשחקים. שינון משעמם אל מול ספרים או מילונים לא מעודד התמדה. קורס אנגלית מתאים בוחרים בהתאם לשיקולים אישיים של נוחות. תלמידים שלא מסוגלים להתעורר מוקדם בבוקר ולהיות ערניים בשעות הבוקר מתבקשים לבחור בקורסי ערב, הרשמה לקורס בוקר תהיה בזבוז של כסף.

פרט לכך חשוב לבחור קורס אנגלית נגיש. אם בית הספר נמצא במיקום מרוחק שדורש מכם להחליף כמה אוטובוסים קל יהיה לוותר על שיעורים או לאחר. במקרים בהם אין כל ברירה, בית הספר המרוחק הוא גם הטוב ביותר כדאי לבחור בקורס שמתקיים בשעות נוחות ולצבור המון מוטיבציה לקראת הלימוד בקורס. כאשר נהנים מהקורס קל יותר לקבל את הקשיים שמסביב.

קורס אנגלית אינטנסיבי

במקרים דחופים בהם יש צורך בשיפור מהיר ברמת האנגלית כדאי לבחור בקורסים האינטנסיביים. מדובר בקורסים מרוכזים וקצרים שמיועדים לאנשים עסוקים במיוחד או לכאלו שזקוקים לתוצאות מהירות. בין המסלולים המהירים אפשר למצוא מסלול של אנגלית עסקית, קורס אנגלית מדוברת וסדנאות קצרות להכנה לקראת ראיון עבודה או יציאה לטיול בחו"ל. המדריכים בקורסים משתמשים בשיטות לימוד מיוחדות מתוך מטרה להביא תוצאות מהירות ולשלוח את התלמידים לדרכם עם כישורי אנגלית טובים יותר.

לימודי אנגלית עסקית

כישורי שפה גבוהים הוא נכס כלכלי לכל דבר, רמת אנגלית טובה משדרגת כל מסמך קורות חיים ופותחת בפני בעליה דלתות רבות. קורסי אנגלית עסקית מעניקים לתלמידים מיומנות עבודה באנגלית, התכנים בקורס מתמקדים בניהול שיחה עסקית, תכתובת באנגלית, אוצר מילים עסקי, הצגה עצמית, חיזוק הביטחון העצמי, הכנת פרזנטציות ועוד. המדריכים מלמדים את התלמידים גם כיצד להתמודד עם מצבים בהם לא תמיד מבינים את הצד השני.

מסלול לימוד אנגלית ללא הגבלה

בתי הספר הגדולים מציעים לתלמידים קורסים במתכונת מיוחדת, הקורס נקרא אנגלית ללא הגבלה במטרה לאפשר לתלמיד להשתתף בכמות בלתי מוגבלת של שיעורים ולבלות זמן רב בחדרי התרגול. התלמידים במסלול מקבלים סוג של מנוי ללימודי אנגלית, הם רשאים להגיע לשיעורים נוספים פרט לשיעורים הקבוצתיים שלהם. המסלול אידאלי בעבור תלמידים שמבקשים לשפר אנגלית ומוכנים להקדיש זמן למטרה. אם יש ברשותכם חודשיים אותם תוכלו להקדיש ללימודי אנגלית המסלול יהיה נהדר בעבורכם.

 

 

berlitz

כאשר עולה הצורך בלימוד שפה מדוברת והבנת הייחודיות של תרבות שונה, ברליץ ערוכה לסייע לך בצורה הטובה ביותר בהשגת יעדך. לברליץ לימוד שפות ומגוון רחב של הכשרות, קורס פרטי, סמי פרטי וקורסים קבוצתיים. תוכניות הלימודים ומערך הלמידה מבוססים על ניסיון רב שנים בתחום ומתווספים לתכנים העשירים והאותנטיים, בהנחיית מורים דוברי שפת אם, ולתכני מולטי מדיה מתקדמים ביותר המלווים את מהלכי הקורסים. לימודי השפות מקנים לך את הכלים לדבר, לקרוא ולכתוב, בכל שפה בה תחפוץ. הלימודים מכסים מספר רב של שפות בדגש על לימוד אנגלית ומועברים בשיטת לימוד ייחודית, המאופיינת בשימת דגש על היכולת לדבר את השפה, ולהביא את התלמיד לרמה בה הוא מסוגל לנהל שיחה בשפה נינוחה ושוטפת. כל השיעורים נערכים על ידי מורים הדוברים את השפות כשפת אם. בשיעורים עצמם, כל התלמידים מדברים את השפה הנלמדת החל מהשיעור הראשון. השיעורים עושים שימוש בכלים לימודיים כמו משחקי תפקידים, קטעי קריאה והאזנה. הלימודים מותאמים בהתאם לתקציב, ללו”ז ולצרכים. בכל שפה ישנה אפשרות לבחור את המסלול המתאים לתלמיד- בין אם מדובר בשיעורים פרטיים או שיעורים המתנהלים בקבוצה, לימוד בוקר, לימודי ערב, או מסלול משולב- לימודי שפות מתנהלים בכל המסלולים הנ”ל

כתיבת תגובה