קורס מניקור פדיקור– טיפוח כף היד והרגל

מסתבר שהרבה מאד. אם בעבר תחום טיפוח כפות הידיים והרגליים היה מנת חלקן של נשים בלבד, כיום גדלה אוכלוסיית הלקוחות פי שניים אחרי שגברים הפנימו והבינו את חשיבות טיפוח כפות ידיהם ורגליהם, במיוחד בקרב אנשי עסקים שנחשפו לתחום הטיפוח בעולם, ובכלל, הגבר הישראלי של היום כבר אינו מחוספס, תרתי משמע, ומבין את חשיבות הטיפוח. לא רק זאת, במדינה כמו ישראל, בה כפות הרגליים אף הן חשופות במשך כמה חודשים טובים בשנה, זה אך מתבקש כי הן יהיו מטופחות ואסתטיות ושימנעו מצבים מביכים של ציפורניים שבורות, עור סדוק או פטרת הציפורן. קורס מניקור פדיקור מאפשר חדירה לשוק שיש לו ביקוש עצום, ואם תלמדו במכללה ייעודית לכך, תיהנו גם מהסמכה של גוף בעל מוניטין.

קורס מניקור פדיקור איכותי ועשיר בתכנים

בישראל קיימים כמה בתי ספר ומכללות העוסקים במגוון רחב של לימודי קוסמטיקה, ביניהם קורס עיצוב גבות, קורס איפור קבוע, לימודי בניית ציפורניים, קורס עיסוי ועוד. לימוד קוסמטיקה יכול להיות כללי או ממוקד, ולימודי מניקור פדיקור הם חלק מקורסים אלו, מאחר והם שייכים לעולם הרחב הזה הקרוי קוסמטיקה. למי שחושבת בגדול, יש את האפשרות לשלב לימודי עיצוב גבות עם קורס מניקור פדיקור, או קורס אפילציה, לימודי בניית ציפורניים וכדומה. באופן זה, תוכלו להציע בעתיד ללקוחות שלכן מגוון טיפולים רחב ועשיר, תגדילו קליינטורה, ותספקו שירות איכותי ורחב.

חשוב לוודא כי קורס מניקור פדיקור שבחרתן מתקיים במכללה או בית ספר ייעודי, מוכר על ידי משרד התמ"ת ונמצא בפיקוחו, ועם הסמכה מטעמו. לקוחות רבים מבקשים לדעת מהיכן רכשתן את הידע וההסמכה לפני שהם מפקידים בידיכן את הטיפול בידיהם ובכפות רגליהם. למעשה, ללא הידע, הטכניקות, הכלים והמיומנויות שתרכשו, לא תוכלו לתת שירות מקצועי ואמין.

קורס מניקור פדיקור- מה כולל המסלול

הלימודים בקורס מניקור פדיקור הם עשירים ומגוונים. הם כוללים לימוד תיאורטי על עיסוי כף הרגל והיד, טיפול בשלפוחיות, סדקים, יבלות, פטרת, אקזמות, שיוף, ניקוי ועוד. בחלק המעשי תתנסו בכל מה שלמדתן "על רטוב", כלומר על כפות ידיים ורגליים שונות ועל הדרכים להתמודד עם מגוון מצבים. לכל אורך ההתמחות ילוו אתכם המורים בעלי הנסיון והידע, ויחזקו אתכן במקומות הדורשים חיזוק, יסייעו לכן להתמודד עם בעיות בזמן אמת, ויעזרו לכן לרכוש את הבטחון המקצועי והשליטה בתחום.

כתיבת תגובה