קורס תטא הילינג – למי זה מתאים ומה משיגים מזה?

כל אחד מאיתנו יכול לבחור את המסלול לחיים וכל אחד יכול להגשים את הייעוד שלו בחיים. לא פשוט להשיג את היעדים שאנחנו מציבים לעצמנו ולעיתים אנו צריכים להיעזר בשיטות שעובדות על המודעות כדי להשיג אותם. תטא הילינג היא שיטה עוצמתית ביותר שאיתה אפשר להשיג ריפוי, צמיחה ושינוי בכל תחום בחיים.

תטא הילינג מגדילה את הסיכויים להשיג את כל השינויים שאנו רוצים בעזרת הגברת המודעות וחיבור לאנרגיות שהעולם מציע לנו. בעזרת השיטה אפשר להשיג חיים יותר טובים בגלל ההשגה של הייעוד שלנו בחיים.

עם שיטת תטא הילינג אפשר לשנות אמונות ודפוסים שמעכבים אותנו ואת ההתפתחות שלנו, וכמה מהם אפילו יוצרים מחלות. בעזרת השיטה מחליפים את האמונות הטבועות בנו באמונות שמעצימות אותנו. את השינוי באמונות ובדפוסים אפשר להשיג על ידי מדיטציה, שבה נכנס האדם למצב של גלי תטא (ומכא מגיע שמה של השיטה) שמאפשר התפתחות אישית ברמה הרבה יותר עמוקה.

שיטת תטא הילינג נגישה לכולם משום שהיא פשוטה מאוד. כל אחד, לא משנה מאיזה תחום הוא מגיע, יכול ללמוד את השיטה ולעזור לעצמו ולאחרים. לימודי תטא הילינג מתאימים למי שמחפש להתחבר לעצמו ברמה גבוהה ולהבין מהם האמונות והדפוסים שהוא צריך לשנות. לימודי תטא הילינג יכולים לענות על כל השאלות שהאדם שואל עצמו, לתת לו את הפתרונות הטובים ביותר ובכך להשיג שינוי חיובי בחייו.

בגלל שאנשים מבינים טוב יותר וזוכרים טוב יותר דרך סיפורים, לימודי תטא הילינג מבוססים על מדע שעקרונותיו מועברים בעזרת סיפורים. קורס תטא הילינג מועבר באמצעות תרגולים מעשיים בזוגות שמאפשרים ניקוי אמונות ודפוסים חוסמים.

קורס תטא הילינג הוא לא סתם קורס אלא תהליך. הקורס מבוסס על תרגולים רבים ולעיתים התלמידים נדרשים לקחת עוד קורסים. מי שלוקח קורסים רבים יותר מגדיל את יכולותיו כמטפל ומתפתח הרבה יותר ברמה האישית.

קורס תטא הילינג משפר את הכלכלה, הבריאות, הביטחון העצמי והתחושה. בעזרת הקורס כל החלומות החשובים והגדולים ביותר יכולים להתגשם.