קטלוג טפטים לקיר

הדירה משעממת?
אם ממש לאחרונה רכשתם בית, עברתם דירה או שבמקרה עכשיו יש לכם כסף, יש לכם את כל הסיבות לעצב מחדש את ביתכם. מרבית האנשים נוכחים שעות ארוכות בין קירות הבית, ומראה המקום משפיע יותר ממה שאנחנו חושבים על מצב הרוח והאווירה. מסיבה זו לא מעט מומחים נוהגים לטעון ששינוי וחידוש כל מספר חודשים, לא בהכרח עיצוב של כל הבית, ישנה את הצורה בה אנחנו תופסים את חיינו.

בית מעורר קנאה – איפה מתחילים?

מציאת רצפות, אריחים צבעוניים, קטלוג טפטים, צביעת הקיר בסלון בסגול, נסיעה בהולה לאיקאה… אם החלטתם על שינוי או שדרוג הבית, לא חסרות אפשרויות, זה הזמן לבחור מה מתאים לכם. הנה 3 רעיונות פשוטים בשביל עיצוב הבית:

לא לפחד לצבוע – אנו חיים בעולם שכולו צבעים, וחבל להשאיר את הצבע מחוץ לבית. לצבוע את החדר או רק קיר בודד, להדביק על הקיר טפט או להשקיע בציור קיר ייחודי, אלה יוכלו לחולל שינוי בבית בלי יותר מידי מאמץ. תופתעו לגלות כמה משפיע צבע על המצב רוח.

מרהטים את הבית – בין אם התחלתם חיים חדשים או בין אם מתחשק לכם לשנות משהו, בעזרת רהיטים איכותיים באפשרותכם לשוות לבית אווירה נעימה וחמימה. תנסו לבחור רהיטים טובים המייצגים במדויק את טעמכם האישי, שימו עין על התקציב שהגדרתם לצורך הרכישה וקחו בחשבון את הצד הפראקטי.

הזזת הריהוט – חושבים שצריך תמיד למהר לקנות כיסאות חדשים ו/או טפטים יוקרתיים? יש מקרים בהם ניתן גם לנצל את המשאבים הקיימים. שדרגו את החלל בעזרת הזזה של הרהיטים למראה טוב יותר. הרי בנינו, מי אמר שהמיטה צריכה להיות בקצה החדר?

להתחיל לעבוד לבד או עם מעצב?

מעצבי פנים עם ניסיון יציעו לכם פיתרונות שכלל לא העליתם על דעתכם, ולפעמים הם מציעים הצעות חכמות על מנת להפוך כל דירה פצפונת לפיסת גן עדן. אך אם להיות מציאותיים לשכור מעצב זו הוצאה כספית, ולא קל בכלל להגיע אל האדם הנכון לפרוייקט שלכם. בהנחה ומבחינה כלכלית יש אפשרות כזו, ואם מצאתם אדם שהוא כל מה שרציתם, בהחלט מומלץ לעבוד בצמוד אליו.

בשביל עוד אינפורמציה על תחום עיצוב הבית, עיינו בבלוג. צוות האתר מאחל לכם בהצלחה.

כתיבת תגובה