קטלוג שמלות כלה 2009-2010


שמלה לחתונה, נשמע פשוט אבל ברגע שמתחילים זה מתגלה כמסובך – אז בואו נקל את העניינים.

אחד הימים החשובים ביותר בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – יום אשר מוקדש לחתן ולכלה, אשר מגיעים לחגוג ביחד את אהבתם ולהביע את התחייבותם באופן פומבי לקשור יחד את חייהם לעולם, לטוב ולרע.

באירוע חשוב וגדול זה את רוצה להיות הכי יפה, ומה יכול להיות יותר יפה משמלה מבית מעצב, שנותנת לכל אישה להיות כמו נסיכה?

איך רוכשים שמלת כלה? כמה היא צריכה לעלות? מהן האופציות העומדות בפניך? מחפשים שמלות כלה מיוחדות? רוצה פרטים על עיצוב שמלות כלה? בואי להכיר את הנושא לעומק:

מחיר בסיס של שמלת חתונה ממעצב הוא בין חמשת אלפים לשמונת אלפים שקל, אך עבור כלות רבות סכום זה בקושי מכסה את הנעליים. השכרת שמלת כלולות עולה כעשרים אחוז פחות מרכישתה, ואם ההפרש כה מזערי, כמעט תמיד עדיף כבר לקנות אותה ולשמור אותה למזכרת מהחתונה.

שמלות כלה לדתיות – דגשים.

בחיפוש אחר סלון כלות או מעצב? הכי טוב שתשאלי חברות וקרובות משפחה שרכשו שמלה בשנים האחרונות (אבל לא לפני עשור), ונסי למצוא קטלוגים מטעם המעצבים הרלוונטיים כדי לראות אם השמלות שלהם קולעות לטעמך.

השתמשי בקטלוגים, אך קחי אותם בתור הנחיה כללית ולא יותר מכך, לטובת התוודעות עם הדגמים הקיימים, לבחירת סגנון וגיזרה וקבלת רעיונות לשמלה שלך.

אוהבת? בקרי בסטודיו, עדיף לביקור מתואם מראש, כך שתקבלי את מלוא תשומת הלב.

שם, חישבי: האם המעצבת או המעצב יושבים איתך מספיק, או שאולי הם מפנים אותך לאנשי צוות אחרים? האם הם ממלאים אחר בקשותייך? מה לגבי השירות הכללי? כיצד תתארי את היחס ללקוחות האחרות? האם המחיר כואב לך מדי בכיס?

כמו כן שאלי אם יש עוד שירותים שאת מקבלת, כאיפור ביום החתונה עצמו, הדבר עשוי לחסוך לחצים והוצאות. בנוסף, יש מקומות אשר לוקחים שירותים אלה עוד צעד קדימה, ומציעים טיפולי ספא, עיסוי ושאר פינוקים אשר הופכים את ההכנות לנעימות משמעותית.

סלון כלות מעולה מקפיד על איכות גבוהה בכל הבחינות – תפירה, חומרים, סגנון ועיצוב וכמובן, בשירות. לכן, אל תתפשרי על פחות.

מחפשת מידע על קטלוג שמלות כלה? כנסי לאתר שמלות כלה 2010 ותוכלי למצוא את מיטב נותני השירות והמעצבים, במהירות ובקלות. בהצלחה!

כתיבת תגובה