קטלוג שמלות כלה 2012

שמלות כלה – כל הצבעים והסגנונות! יום משמעותי בחיינו, ואולי החשוב ביותר, הוא יום החתונה שלנו – זה יום בלתי נשכח לבני הזוג הצעיר, שבוחרים לחלוק את אהבתם ולהתחייב בפני הציבור לקשר משותף לנצח, לטוב ולרע.
באירוע מיוחד זה אתם מעוניינים להיראות מיליון דולר, והרי אין דבר יפה יותר משמלת כלה עדינה, שגורמת לכל אשה להיראות כמו מלכה לערב אחד?

על פי מה בוחרים שמלות כלה? מה צפוי להיות מחירה? מה נחשב לאופנתי ומה לא? צריכה מידע לגבי שמלות כלה 2012? בואי נתחיל:

מחיר בסיס של שמלה מעוצבת הוא 5,000 ₪, אבל בעצם רק השמיים הם הגבול. לשכור שמלה עולה קצת פחות מרכישה של שמלה חדשה, ובהפרש מחיר כזה קטן, במרבית המקרים עדיף לרכוש את השמלה ולהעביר אותה הלאה.

סיגנוריה – כמה טיפים.

צריכה בדחיפות מעצב טוב? כדאי לדבר עם נשים שקנו שמלת כלהלאחרונה(לא לפני 10 שנים), בנוסף, את יכולה להזמין קטלוגים עדכניים של המעצבים השונים שלהם כדי לראות אם השמלות שהם עיצבו נאות בעיניך.

היעזרי בקטלוגים, אבל חשבי עליהם בתור הנחיה כללית בלבד, להיכרות עם הדגמים הקיימים, לבחירה של סגנון מועדף ובכדי לקבל רעיונות עבור שמלת הכלה שלך.

מצאת משהו שאהבת? הגיעי לסטודיו, בעדיפות לתיאום מראש, כדי שתקבלי שירות אישי.

בזמן זה, שאלי את עצמך: האם בעלי המקום מתייחסים אלייך, או שאולי הם מפנים אותך לעובדים זוטרים יותר? ממלאים אחר בקשותייך? איך שירות הצוות? ומה היחס לכלות אחרות? האם המחיר מתאים לך?

כמו כן בררי אם תקבלי עוד שירותים, כמו איפור ועיצוב תסרוקת ביום האירוע, שהרי הדבר עשוי לחסוך הרבה כסף. כמו כן, יש מקומות מסויימים אשר לוקחים את השירות האלו צעד אחד הלאה ומציעים גם מגוון טיפולים שבהחלט הופכים את שעות ההכנה הארוכות להרבה יותר נעימות.

סלון כלות מקצועי שומר על סטנדרטים גבוהים בכל פרמטר ופרמטר – בדים ורמת גימור, עיצוב וסטייל והכי חשוב – השירות. ולכן, אין צורך להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

רוצה מידע על שמלות לחתונה? כנסי לאתר בעתיד ותוכלי למצוא את מיטב המעצבים ונותני השירות, הכל בלחיצת כפתור.

כתיבת תגובה