קידום אתרים באינטרנט- שיווק ופרסום במאה ה – 21

קידום אתרים באינטרנט- שיווק ופרסום במאה ה – 21

אם בעבר יכולתם להתלבט בין מגוון מצומצם של דרכי פרסום לעסק שלכם, הרי שהיום ברור לכל בר דעת כי חובה לכל בעל עסק לא רק להיות בעלת אתר ברשת אלא גם לקדם אותו.

מי מאיתנו לא קיבל המלצה על בעל מקצוע ומיד חיפש אותו בגוגל כדי לקרוא עליו קצת יותר ולהתרשם? מי מאיתנו לא מחפש אנשי מקצוע באמצעות האינטרנט? אין ספק כי פרסום באינטרנט הוא הכרחית לכל בעל עסק שיש לו עניין "להישאר על המפה". אולם לא מספיק להיות רק בעל אתר. אתר שלא מקודם ברשת לא נחשף לעיני הגולשים באופן משביע רצון. כאן נכנסת לתמונה עבודתם המייגעת של מומחים לקידום אתרים.

מה בעצם עושים מומחים לקידום אתרים?

מומחה לקידום אתרים עובד מאחורי הקלעים במטרה לקדם את האתר שלכם עד למקום הנכסף של עמוד ראשון בגוגל. לצורך זה עליו להיות איש מקצוע מיומן ומנוסה, הבקי לא רק ברזי הרשת האינטרנטית אלא ברזי גוגל באופן ספציפי, כיוון שרוב הגולשים מעדיפים את מנוע החיפוש גוגל על פני מנועי חיפוש אחרים. במובן זה, מומחה קידום אתרים מחויב לשלוט היטב במדיניות של גוגל ובמערכת שלה, לרבות החוקים, הכללים והאלגוריתמים שלה. זה המקום ליידע אתכם כי אנשי גוגל מודעים לכך שאתם, בעלי האתרים, מעוניינים לככב בעמוד הראשון. אנשי גוגל יודעים כי בעלי עסקים מעוניינים לנצל את מנוע החיפוש הזה לצורך פרסום העסק שלהם, ולכן אנשי גוגל משנים את המדיניות שלהם חדשות לבקרים ועל מי שעוסק במלאכת קידום אתרים בגוגל לשלוט היטב במה שמתרחש מאחורי הקלעים ולהיות בקי בשינויים ובהערמת הקשיים שגוגל מציבה.

כל אחד יכול לבצע קידום אתרים בגוגל?

ממש לא. כאמור, בגוגל כבר מזמן הבינו כי כל אנשי העסקים ובעלי האתרים מעוניינים לשווק את עצמם באמצעותה. כלומר, להשתמש בגוגל כפלטפורמת פרסום. לגוגל אין כל עניין לפרסם בעל עסק זה או אחר אלא לספק לגולשים מידע אובייקטיבי.  מי שעוסק בתפקיד קידום אתרים בגוגל יודע זאת היטב, ולכן הוא חייב להיות "עם יד על הדופק" ולהתעדכן באופן שוטף בשינויים שבמדיניות של גוגל. במילים אחרות, מומחים לקידום אתרים יודעים כיצד "להערים על המערכת" בשביל האינטרסים שלכם. לשם כך יש להיות בעל מקצוע יסודי, קפדני וערני, שאם לא כן התוצאות שאתם, כלקוחות המשלמים עבור קידום אתרים באינטרנט– תהיינה ירודות מאוד ולגמרי לא מספקות.

כתיבת תגובה