קייטרינג בשרי – הכיבוד הפופולארי יותר מכל

1.מרבית האנשים בישראל מעדיפים קייטרינג בשרי לאירועים שלהם. קייטרינג בשרי נותן לנו לבחור מנות עיקריות ותוספות בין היצע רב ועשיר. הכול אוהבים קייטרינג בשרי, צעירים, אנשים מבוגרים ואפילו קשישים.

2.בכל תקציב ניתן להשיג קייטרינג בשרי בעל רמה וטעים. מחומרי גלם בשריים אפשר להכין מנות יקרות עד מאוד ואף מנות זולות מאוד וכולן יהיו משובחות . לכל מי שמעוניין דרך להוזיל את ההוצאות, כדאי להעדיף קייטרינג בשרי. בדרך זו הוא יכול להגיש מנות טעימות מאוד ומשביעות במחירים זולים הרבה יותר.

3.חברות הקייטרינג מדווחות כי נכון להיום רוב הישראלים מעדיפים באירועים קייטרינג בשרי. ואכן, במרבית הסעודות המשפחתיות הנערכות בימי חג ומועד וכדומה, רבים מעדיפים תפריט שמורכב מבשר, מעוף, מקבב, משניצל וסוגים נוספים .

4. אוכל בשרי הינו אוכל טעים, עשיר ומשביע. אחרי אירוע בשרי אף אורח לא יישאר רעב.

קייטרינג לחתונה – על מנת לאכול, לשבוע וליהנות

השוק רווי בחברות רבות המציעות קייטרינג בשרי. מהי הדרך הבטוחה לאתר את הטובות ביותר?

1. המחיר – חברות רבות מאוד מציעות תפריט זהה במחירים שונים. במקרים מסוימים תופתעו מפער המחירים הרב. לא בכל המקרים המחיר מלמד על אודות רמת האוכל. במקרים שונים שם החברה והמיתוג שלה קובעים את תמחור המנה. לא תמיד מתאים לחפש חברה מפורסמת וממותגת.

2. הטעם – לפני שבוחרים קייטרינג לחתונה חשוב לטעום את האוכל בעצמכם. בעת הטעימות מומלץ להתרשם מטיב המאכלים, מעיצוב המנה, מהיחס ומהשירות של חברת הקייטרינג .

3.כאשר החברה העוסקת בענף של קייטרינג לחתונה דורשת מכם תוספת תשלום עבור כל הוספה, גם הקטנה ביותר, לא מומלץ לבחור את החברה הזו. בשווקים ישנם חברות לא מעטות שישמחו לשדרג ולהוסיף פריטים שונים כגון סידורי פרחים, נר בשירותים ועוד ללא תוספת מחיר.

4. המלצות – כדאי לבקש חוות דעת מחברים שערכו שמחות והיו מרוצים. אתרי הרשת הפועלים בתחום , מלאים באינפורמציה עדכנית ואמינה על אודות קייטרינג לחתונה, תוכלו לשאוב מהם המלצות.

5. רצוי לבקר, בזמן אמת, באירועים שהחברה עושה. הביקור באירוע פעיל יאפשר לכם להתרשם מהחברה, לבדוק את השירות, את היחס, את העמידה בלוח הזמנים וכדומה.


קייטרינג כשר – כמה נושאים שחשוב לדעת

1. רוב החברות הפועלות בענף משווקות קייטרינג כשר. קייטרינג כשר הוא לא נופל באיכות האוכל מקייטרינג שאינו כשר. גם המנות האחרונות, למרות שהן לא יהיו מנות חלביות, הן עשויות להיות טעימות ואטרקטיביות, לכל חומר גלם קיים תחליף, והחברות הכשרות מציעות אוכל גורמה, מסוגנן וטוב.

2. בכל אירוע שמצריך שיתוף של רב רשמי כמו למשל חתונה, ברית וכדו', חייבים לבחור רק קייטרינג כשר. ישנם רמות שונות של הכשרים. ככל שההכשר מהודר הרבה יותר כך גם המחיר של חומרי הגלם יקר יותר ומשפיע על המחיר של המנה הסופי.

3. אם יש לכם אורחים שומרי מסורת, כדאי להעדיף קייטרינג כשר כדי שכל האורחים יוכלו לאכול וליהנות.

כתיבת תגובה