קייטרינג לאירועים קטנים

לא משנה כמה תשקיעו באירוע שלכם – על האולם הכי יוקרתי, תנו לאורחים שלל אטרקציות, שימו עשרות אלפי שקלים על עיצוב ותעניקו לאורחים עשרות ריגושים – עדיין המדד המשמעותי ביותר בעיני המוזמנים זה מדד איכות האוכל. לא רק חיילים צועדים על קיבתם, אלא גם המוזמנים שלכם, לכן כשתחפשו קייטרינג גורמה, פרט לטעם טוב יש עוד כמה דברים שעליהם צריך להתעכב.

מבחר עשיר של מנות: שיטת הפלאפל טוענת שלא מחומוס לבדו נמלא את הפיתה, הדבר הכי משפיע הם הסלטים. האורח הישראלי הממוצע אוהב מגוון מנות עיקריות ותוספות אשר מהן אפשר לבחור ולהעמיס את הצלחות, אז, למען שביעות רצונם של כולם, כדאי לקחת קייטרינג חלבי כשר עם מספר רב של מנות.

דרך ההגשה: זהו אחד השיקולים הגדולים ביותר, האם לבחור בופה שמקל על הכיס ומציע לאורחים שלכם מגוון מנות שמהן ניתן לטעום, או הגשה לשולחן, שאורחים רבים מעדיפים. על פי כלל, מוזמנים מבוגרים מעדיפים את האפשרות השנייה, אבל במידה ורוב המוזמנים צעירים, בופה הוא הבחירה המועדפת.

ומה עם קינוחים?: אנשים אוהבים קינוחים. פה מומלץ דווקא לבחור בקינוחים רגילים האהובים על כולם, שוקולדים ופירות.

השאלה על שפתי כולם היא אם לקחת קייטרינג כשר, וגם כאן הגורם המשפיע ביותר הוא קהל האורחים. במקרה שרוב קהל האורחים שומרים על כללי הכשרות כדאי להתחשב בצרכיהם, רגשותיהם ואמונתם – כי הרי הם אלה שבסופו של דבר אמורים להנות מהארוחה.

ככל הנראה בחירת חברת קיטרינג והרכבת התפריט יהיו ההחלטות החשובות ביותר באירוע המיוחד שלכם, אז עשו זאת בחוכמה – וגם אם רוצים להשקיע באטרקציות כמו קייטרינג לאירועים קטנים טוב ואיכותי ההשקעה הכי חשובה באירוע היא הקייטרינג.

כתיבת תגובה