קליפ או מצגת לאירועים שלכם

לקראת מאורעות שונים נוהגים בעלי השמחה להשקיע מעל ומעבר בכל מה שקשור לארגון האירוע מבחינת הזמנות לאירוע, אוכל, שתייה, סידורי פרחים ועיצוב אולם האירועים, רכישה של הלבשה והנעלה הולמת, הזמנה של בעלי מקצוע בתחומי הצילום, תקליטנות וכו'. משהו נוסף מהותי שבו לרוב חפצים בעלי השמחה הוא הכנת קליפ או מצגת נחמדה אשר יוקרנו בזמן האירוע בפני המוזמנים.

ישנם סגנונות רבים של וידאו קליפים ומצגות וכל אחד מחליט על פי טעמו האישי ולפי סגנון האירוע בין אם זה קליפ בת מצווה ובין אם זה קליפ לחתונה. יש את אלו שירצו אך ורק מצגת צנועה של תמונות רלוונטיות כולל שיר שבחרו שיוקרן תוך כדי האירוע ואילו אחרים יבחרו בהפקה מושקעת של קליפ לאותו אירוע שבו הם גם ישחקו וישירו ועוד. כמובן שתלוי בתקציב שעומד לרשות בעלי השמחה שכן ככל שההפקה מושקעת וגדולה יותר כך גם התשלום יהיה בהתאם. אם מדובר בהפקת קליפ במיקומים מסוימים עם אביזרים מסוימים המצריכים השכרה של מקום או תלבושות הרי שכל זה נכנס בתקציב ההפקה ובתשלום הסופי של הכנת הסרטון. כמובן שגם במידה ואותם בעלי השמחה חושבים לשיר ולהקליט את עצמם הרי שכאן כבר יש צורך להקליט אותם שרים באולפן הקלטות והרי שגם פה קיימת השקעה כספית לא מבוטלת.

וידאו קליפים יכולים לשמש באירועים מגוונים כמו ימי הולדת, ימי נישואים, קליפ לבריתות, קליפ חתונה וכדומה. אפשר להכין סרטון או מצגת לכל ארוע ונושא וגם במידה ו התקציב לא גדול ומעוניינים רק מצגת של תצלומים, ניתן להיעזר בדמיון וליצור סיפור מצחיק שיסופר באמצעות אותן תמונות וכתוביות או לחילופין קול של מספר וליצור סרטון משעשע גם בלי להשקיע בהפקה של קליפ מבחינת אביזרים או תפאורה וכו'.

בדרך כלל נראה קליפים באירועים כמו חתונות, ובת או בר מצווה. בני הנוער חפצים בהכנת וידאו קליפ בו הם ישחקו יחד עם בני משפחה או חברים ולפעמים אף לבד. בדרך כלל נושאי הסרטון יהיו קשורים לעולם המוזיקה ולתוכניות הטלוויזיה שרצות באותו זמן. כמו גם בחירת השיר לקליפ ש יהיה עדכני ושייך ללהקה פופולרית. בנוסף לכך לקליפ מבוצעים גם צילומי סטילס לאותם נערים ונערות על מנת שיהיה להם בוק בת מצווה או בר מצווה כמזכרת.