קמין בנוי – הרמוניה חמימה בחלל מעונכם

קמין בנוי – הרמוניה חמימה בחלל מעונכם
קמין בנוי (או לחילופין אח מובנה) הנו קמין אשר קיים בתוך בית קיים ונעשה לחלק בלתי נפרד ממנו וזאת בניגוד אל הקמין העצמאי הסטנדרטי. הקמין בעצמו הוא אינו ניצב בעצמו במרחב אם כי הוא למעשה מוקף במבנה נוסף מכל צדדיו, חוץ מ הצד אשר פונה ישר אל מתחם פנים הדירה. הקמין הבנוי יכול להיות ממוקם בתוך קיר הסלון, קיר גבס או לחילופין קיר לבנים נוסף בזמן ש התנאי הבסיסי הוא למעשה שהחומר המחפה את כל הקמין וסביבת הקמין יהיה עמיד לחום הצפוי להיפלט מתוכו במקסימום העוצמה. קמין בנוי מעצים את הקונספט של קמינים לחימום מעונכם שהרי הינו נותן לא מעט מעלות אחרים עבור כל תושבי הדירה.

מרבית התועלות של קמין בנוי
הקמין הבנוי חוסך הרבה מאוד שטח ריק במרחב בו הוא למעשה מותקן כי הרוב המכריע של ממדיו הפיזיים, אם לא כולם, מצויים בתוך הקיר. באורח זה בוודאי אפשרי להרכיב קמין בנוי ב מבנה גבס ואפילו בלב הקירות הפנימיים מבלי לגרום לפגיעה בסיגנון המקורי של החדר. ויותר מכך, הקמין הבנוי ברובו נסתר מהעין כך שרוב הקונסטרוקציה ומבנה הארובה כלל אינם נראים לעין והתוצאה המוגמרת אלגנטית מאוד. בעצם, לקוחות רבים מחליטים לבנות קמין בנוי כחלק בלתי נפרד מהמזנון בסלון, ממש מתחת לטלוויזיה ועל ידי זה להשיג הרמוניה מדוייקת עם חלל הבית. הצד החזק האחרון של קמין בנוי הוא למעשה אולי החשוב מכולם- נושא הבטיחות. הקמין הבסיסי, כאמור לעיל, חשוף מכול הזוויות והוא פולט חום מכל הכיוונים. מנגד, קמין בנוי ברמה מוסתר ברובו בלב המבנה ולכן הינו אופטימלי מאוד לשימוש במשפחות עם ילדים.

קמינים שונים משתמשים בחומרי גלם מגוונים על מנת להפיק אנרגיית חומר מתהליך הבערה ובאופן זה גם כן קמין בנוי הוא אינו יוצא דופן משאר המוצרים בז'אנר ואפשרי למצוא קמינים בנויים אשר משתמשים בגז, עץ, סולר או נפט בשביל יצירת החום. בסוף, בחירה איכותית ומושכלת תוביל להתקנת קמין בנוי בעל רמה שיתאים בדרך אבסולוטית עבור כל חדר וגם לעיצוב ותשיג לנו סגנון ביתי חם שאף יגדיל את הערך של ביתכם בצורה משמעותית.

כתיבת תגובה