קניות זולות יותר אונליין

אם פעם יכולנו לקנות מוצרים שונים אך ורק בחנויות השונות ברחבי הארץ, הרי שבשנים האחרונות בשל זמינות רשת האינטרנט והמודעות לפוטנציאל השוק הנמצא באינטרנט, אותן פירמות שונות משווקות ומאפשרות רכישה מקוונת אשר נותנת אפשרות לנו לערוך רכישות דרך אתרי האינטרנט בלחיצת כפתור מבלי לצאת מהבית.

חברות לא מעטות המוכרות מגוון מוצרים מעניקות אופציה לרכישה און ליין בכל עת שרק נחפוץ. כל פירמה מציגה את המוצרים שלה באתר בכדי שאותם גולשים ולקוחות פוטנציאלים יוכלו להסתכל על התמונה של אותו מוצר ולקרוא את המפרט הטכני של אותו מוצר או פירוט כמו למשל שימושים, איכות, זמן אחריות וכדומה (תלוי בסוג המוצר).

במידה והחלטנו לבצע רכישה של מוצר זה או אחר אפשר לעשות את הרכישה באמצעות לחיצת כפתור בו אנו אמורים למלא את פרטי הזהות שלנו ואת דרך התשלום. דרך נוספת היא למלא מידע ללא פרטי אמצעי תשלום ולבקש מאיש שירות לקוחות שיחזור אלינו בשביל לעשות את הרכישה באופן טלפוני. חלק מאותן פירמות המחזיקות חנות במקום כלשהו יאפשרו לעשות את הרכישה באותו מחיר המוצע באתר האינטרנט גם אם יגיעו עצמאית לחנות ויבצעו את הרכישה שם.

לא כל החברות מחזיקות חנות אלא רק מעניקות את המוצרים לכתובות הרוכשים. שפע המוצרים שנוכל להשיג הוא ענק, החל ממוצרי חשמל, בשמים, מוצרי הלבשה, מוצרי קוסמטיקה , מכשירי כושר, איפור ומה לא. אם אתם רוצים להזמין באמצעות האינטרנט יש לבדוק כי אותו אתר מאפשר רכישה בטיחותית כדי להגן על פרטי הזהות שלכם ועל מספרי כרטיס האשראי מגניבה בעתיד. יש אפשרות כיום להוציא כרטיס אשראי מיוחד אשר מטעינים אותו בסכום כספי מסוים וכרטיס זה מתאים לרכישות דרך אתרי האינטרנט.

נוכל גם לערוך השוואות מחירים בין המוצרים הרבים. אם לדוגמה ארצה לקנות בושם של אנג'ל , אבצע חיפוש באתרי האינטרנט ואגיע לאתרים של חברות שונות המספקות את אותו בושם מבוקש ואוכל לבחור מאיזו חברה להזמין את המוצר. כמובן שרצוי לבדוק האם יש לתת תשלום בעבור דמי משלוח ומה המחיר שכן מידי פעם מחיר אותו מוצר יהיה זול אבל דמי המשלוח יהיו יקרים מבדרך כלל. מלבד זאת, נוכל לחפש אחר מוצרים שונים אשר לא תמיד זמינים לנו בארץ כמו בשמים, מוצרי קוסמטיקה שונים, מכשירי חשמל של פירמה ספציפית וכו'.