קניית מוצרי קוסמטיקה – איפה הכי כדאי?

קניית מוצרי קוסמטיקה, כמו כל מוצר אחר כיום, מחייבת אותנו למחשבה צרכנית ולשיקול של תועלת מול המחיר. ישנם מקומות שחוסכים לנו את כל ההתלבטות ומציעים מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה איכותיים במחירים טובים לאורך כל ימות השנה, ולא רק במבצעים שנתיים חד פעמיים. היום אפשר למצוא את מגוון המותגים האיכותיים מחו"ל ולהנות ממחירים מצוינים. כל מה שצריך הוא לחפש היטב אחר החנויות הטובות ביותר בתחום זה.

לקנות בלי מכס

אולי הפתרון המושלם ביותר למי שאוהבת להתאבזר פעם בשנה או יותר בסטוק חדש של מוצרי קוסמטיקה וטיפוח הוא ביקור בחנויות ללא מכס שמוכרות מוצרי קוסמטיקה של מותגים יוקרתיים מחו"ל. למרות שבדרך כלל נצטרך לנסוע לחו"ל כדי להנות מקנייה בחנויות האלו, אין שום סיבה שלא נבקש מחברים, מכרים ובני משפחה שטסים לחו"ל לקנות עבורנו מוצרים ולהביא אותם הביתה בשלום לאחר הנסיעה. בדרך כלל בחנויות אלו נוכל למצוא מגוון רחב של מוצרי איכות במחירים סבירים ומשתלמים ואם אנחנו יודעים על הנסיעה מראש נוכל לחסוך ולחשוב היטב מה אנחנו צריכים לקנות ולהתכונן לקנייה הזו מראש.

להתעדכן במוצרים החדשים

כשאנחנו עושות סקר שוק לגבי מוצרי קוסמטיקה, אנחנו יכולות תמיד להתעדכן במוצרים החדשים שמוצעים בדרך כלל במחירי הכרות.זוהי בדיוק ההזדמנות, שבדרך כלל לא נמשכת יותר מכמה שבועות בלבד, ליהנות ממסקרה חדשה של שאנל, מאיפור חדש של קלואה או מתכשיר בישום חדש של ויקטוריה סיקרט. את התכשירים האלו נוכל כמובן לרכוש גם בחנויות ללא מכס במחירים טובים וגם בחנויות הפארמים בזמן המבצעים, אבל הטבות של מבצעי הכרות בכל מקום יכולות להיות משמעותיות לכיס שלנו.

לחכות לחגים

התקופות הטובות ביותר לקניית מוצרי איפור וקוסמטיקה הן תקופות החגים. בזמן זה מציעות כל החנויות מבצעים אטרקטיביים כדי למשוך את הלקוחות לקנות דווקא אצלן את מוצרי הטיפוח ולהתחדש באופן שנתי בכל מה שהם צריכים בבית או בתיק האיפור. זוהי בדיוק ההזדמנות לבדוק מה נמצא במבצע, להכין רשימה מסודרת של כל מה שנצטרך מבחינת טיפוח בתקופה הקרובה ואז לגשת לחנויות ולבדוק מי מציע את ההנחות הכי טובות על מוצרים שונים.