קצת על כתרים ושתלים

כאשר מחפשים רופא שיניים, חשוב לבחור במרפאה איכותית אשר מעניקה מגוון שירותים וטיפולי שיניים כמו: יישור שיניים, טיפולי חניכיים, טיפולי שורש, טיפולי הלבנת שיניים, טיפולים לשיקום הפה, תותבות, כתרים, שתלים, כתר זירקוניה, יישור שיניים שקוף ועוד. מכיוון שישנם מגוון רופאי שיניים, חשוב לבחור את הרופא שלכם בקפדנות.

מרפאה וותיקה אשר קיימת מעל ל- 15 שנים, מעסיקה צוות מקצועי של רופאים וותיקים, סייעות מיומנות, מדויקות ועדינות, משתמשת בציוד רפואי מתקדם ויעיל, מעניקה לכל לקוח יחס אישי ואדיב, תהיה מרפאה איכותית. במרפאה שכזו תוכלו לקבל את הטיפולים הטובים ביותר, תשמרו על השיניים שלכם למשך שנים רבות ולא תפחדו מהטיפולים מכיוון שתסמכו על הרופאים שלכם ותדעו שאתם נמצאים בידיים מנוסות ומקצועיות.

כתר בשן עשוי ממתכת מצופה או לא מצופה בחרסינה. באמצעות המתכת ניתן להחזיר לשן את הצבע, התפקוד, הצורה ולהשתמש בה באופן הרגיל. מרפאות השיניים מציעות ללקוחות מגוון סוגי כתרים ופערי המחירים בין הכתרים משפיעים על הבחירה של הלקוחות (לפעמים אנשים בוחרים בכתר הזול יותר מפני שהם מניחים שכל הכתרים הינם באותה איכות, יש לציין כי זוהי מחשבה שגויה). חשוב מאוד לבצע את הכתר אצל רופא שיניים מנוסה משום שהכתר חייב להתאים למידות הגדם באופן מדויק. כתר לא מתאים – ייפול, יגרום לצבירת שאריות מזון או יגרום לנסיגת חניכיים (דבר אשר יפגע באסתטיות של מראה השיניים).

רופא שיניים טוב, יוכל לסייע לכם לבצע מגוון טיפולים כמו למשל –  שתלים, יישור שיניים שקוף ועוד. יישור שיניים שקוף יאפשר לכם לישר את השיניים מבלי שהיישור יבלוט.אם תחליטו לעשות כתר זירקוניה, תוכלו ליהנות משיניים לבנות ואיכותיות. זירקוניה הוא חומר דומה ליהלום מלאכותי ולא מתכת. התחמוצת עוברת תהליך של דחיסה והתכה עד שהיא יוצרת צורה של שן. כתר זירקוניה יוצר מראה טבעי, מחקה את גוון השן, מתאים לחניכיים (במידה ותהיה נסיגת חניכיים הצבע הטבעי לא ישתנה) והוא מפחית את הסיכוי להתפתחות דלקות חניכיים. החיסרון של הזירקוניה הוא מחירו הגבוה.

כתיבת תגובה