קראו על הפסקת עישון תופעות לוואי

מחר אני מפסיק. איזה פרק זמן ייקח לכם להפסיק לעשן לצמיתות? יום – יומיים, קצת מעל שבוע, חודשיים, לכל היותר שנה? עם האצבע על דופק, קשה להחליט. למרבית המעשנים העישון הוא יותר מעוד תחביב, הוא הדרך להירגע, ולצערנו, כמה שמתנסים ב"הובי" הרע הזה בשלב יחסית צעיר כך מסובך יותר להיגמל מימנו.

התמכרתי לעישון במהלך כיתה ח', ומה שפשוט החל כהתנסות חברתית , לדאבוני נמשך כאובססיה, עד ללפני שלושה חודשיים.

אם גם אתם התמכרתם, או החבר שלכם, ואתם ממש צריכים מידע על להפסיק לעשן מצאתם את המאמר הנכון.

אילו דרכים ישנן ע"מ להיגמל?

בתקופה האחרונה, עומדות בפנינו הרבה שיטות להיגמל מניקוטין, אבל איך יודעים מה טוב? לדעתי זה תלוי באדם, ועל כן כדאי לברר עם חברים בעלי מאפיינים בעלי דימיון לשלכם, ע"מ להבין מה עזר להם בגמילה מעישון.

הפסקת עישון תופעות לוואי הפתרון לעישון?

חלק מהמעשנים פשוט מחליטים: אני מפסיק והם מצליחים , ולכל השאר, יש את השיטות שברוב המקרים עוזרות:

טיפולים – כמו לדוגמא מדבקות, דיקור וכו'. (חשוב מאוד לשים לב שחלק מהשיטות והטיפולים מצריכים אישור רפואי ויכולים לגורם לתופעות לוואי חמורות, ולכן כדאי מאוד לבדוק בצורה יסודית מה אתם קונים וצורכים).

ספרי הפסקת עישון – יש ספרים שעזרו לאנשים רבים להיגמל מעישון, כמו לדוגמה הדרך הקלה להפסיק לעשן, ספרים כמו הספר של קאר הועילו ועזרו אף למספר טלאנטים להפסיק לעשן – לדוגמא הזמרת בריטני ספירס ואשטון, בעלה של דמי.

סדנאות שונות – יש המון סדנאות במתכונות שונות, שאת מרביתן אפשר למצוא ברשת. הן לרוב מבוססות על חיזוק ותמיכה מאנשים בעלי אותה הבעיה, וזאת בדומה לקבוצות תמיכה לאלכוהוליסטים.

כפי שמוסבר בתחילת המאמר, יש מספר גדול של אמצעים ואופציות להיגמל מסיגריות, אבל לרוב הדבר שחסר הוא הרצון, הרצון לצרוח לעולם "זהו דיי" "השבוע אני מפסיק". כשסוף סוף תחליטו שעושים את הצעד החשוב הזה, ההמשך הרבה יותר נעים, וקל וחומר אם למזלכם יש לכם סביבה משפחתית תומכת, ככה אני ניצחתי.

נקודת קטנה לסיום, לטובת משפחתכם תזכרו שהעישון פוגע בכל הסביבה – במשפחה, בחברים וגם בבעלי חיים.

אם אתם משתוקקים להפסיק ומעוניינים להשיג אינפורמציה נוספת אתם יכולים להיועץ עימי.

כתיבת תגובה