רגע הענקת טבעת אירוסין: רגע בלתי נשכח

הייתי בחתונה של אחת מהחברות הכי טובות שלי. מאוד התרגשתי מהחתונה, כמעט כאילו הייתה זו החתונה שלי. בכלל- מאז שהתחתנתי לפני שנה אני מוצאת את עצמי הרבה יותר מתרגשת מחתונות של האנשים שסביבי. יש בי אפילו חלק שאומר לי שהייתי שמחה לעשות עוד פעם חתונה. נכון שהארגונים הם לא פשוטים, ושבזמנו רק רציתי שזה ייגמר, אבל איכשהו עכשיו אני מוצאת את עצמי מאוד מוכנה ונכונה להנשא פעם נוספת (לאותו הבחור כמובן).

החלק שהכי זכור לי מתהליכי תכנון החתונה היה דווקא רגע הענקת טבעות אירוסין. אני אישית מאוד אוהבת טבעות אירוסין מיוחדות . טבעת אירוסין מיוחדת אינה בהכרח טבעת שעולה הון תועפות, אלא טבעת שהיא קצת לא סטנדרטית ושיש בה מן ייחוד כזה.טבעת האירוסין שלי היא טבעת יד שנייה מחנות עתיקות, אבל גם בחנויות רגילות היום ניתן לאתר טבעות מיוחדות שיגרמו לכל אשה להסמיק ולשמוח. טבעת האירוסין ניתנה לי בטיול בפראג, לאחר שבן זוגי כבר הציע לי נישואין. למעשה בחרנו יחד את הטבעת, וזה היה ממש כיף.

עד היום כשאני מביטה על טבעת האירוסין שלי אני נוצרת את הסיפור המקסים שלנו- את הרגע בו החלטנו להנשא. דווקא את החתונה אני זוכרת פחות. הזמן בחתונה עובר כל כך מהר, שאני לא יכולה שלא לרצות שהרגע הזה יחזור על עצמו. אני מוצאת את עצמי חולמת על ארגון חתונה נוספת.

כתיבת תגובה