רהיטי ילדים ועיצוב חדרים

ככל שהזמן עובר, הבית מתבלה ויחד איתו העיצוב הופך להיות פחות עדכני ככל שהזמן עובר. לצד עבודות לתיקון מערכות המבנה, כדאי לעצב את הבית כדי שיהיה יפה יותר. הרבה הורים להשקיע בחדרי הילדים כשלמעשה חדרי ילדים צריכים את מלוא תשומת הלב כי האווירה והמראה שלהם משפיעים על מצב הרוח של הילדים, ובעקיפין גם על מצב הרוח של ההורים.

חדרי ילדים מעוצבים בהרבה בתים בסגנון בנאלי ומשעמם אבל יש אפשרות אחרת וחשוב לנסות ולהתנסות בעיצובים אחרים כדי שיהיה לילדים יהיה כיף ונעים יותר בחדר. כדי לעצב חדרי ילדים בדרך היעילה והנכונה, קודם כל צריך לתכנן הכל מראש, לפני שמתחילים בעבודה. צריך להתחשב בגדול של החדר ובתאורה שבו ובהתאם לבחור את הצבעים שיתאימו בחדר.

אפשר להשיג חדרי ילדים מעוצבים יפה ובסגנון מיוחד אם לוקחים שניים עד שלושה צבעים ומשלבים ביניהם, כאשר היחס בין שלושה צבעים צריך להיות 60, 30 ו 10 אחוזים, אך שילוב של יותר משלושה צבעים יוצר עומס. צריך לזכור שאווירה רגועה היא חשובה לילדים, ולכן יש לבחור גוונים מאוד בהירים, לא משנה איזה צבע בוחרים. אפשר לצבוע חדרי ילדים בצבעים פלסטיים, שהם זולים יותר ומתאימים לחדרים בהם אין זרימה כלשהי של מים.

בתוך חדרי ילדים אפשר לשיים צבעים שלא עובדים בחדרים אחרים וזה מה שמייחד אותם. יחד עם זאת, חדרי הילדים יכולים להכיל ציורי קיר, בניגוד לחדרים אחרים. למעשה, בעוד שהחדרים ה"רגילים" בבית מעוצבים בצורה משעממת, בחדר הילדים אפשר ללכת רחוק יותר ולהשתמש בייצר הילדותי.

אם צבעתם את הקירות בצבע שונה לחלוטין מזה שהיה עד כה כדאי לצבוע את הרהיטים בהתאם. אם הרהיטים ישנים, כדאי לקנות רהיטי ילדים חדשים. רהיטי ילדים חייבים להיות איכותיים ביותר כדי שישמשו את הילדים לתקופה ארוכה ככל שניתן. אם אין תקציב לרהיטים חדשים, אפשר לחדש את הישנים עם קצת צבע. אם הרהיטים מכוסים בלכה צריך לשייף אותם עד שהלכה כולה יורדת ורק אחר כך אפשר לצבוע אותם.

רהיטי ילדים תופסים מקום רב בחדר ולכן, אם לקירות יש צבעים בולטים, צריך לתת לרהיטים מראה ניטרלי כדי שלא ישתלטו על הקירות. אפשר לרכוש רהיטי ילדים בחנויות לעיצוב הבית או דרך יד שנייה. האפשרות השנייה פחות עדיפה למרות שהיא ברוב המקרים יותר זולה כי האיכות ביד שנייה פחות טובה.

מספיק עם חדרי ילדים מעוצבים בסגנון משעמם וחסר כל אמירה. מהיום תנו לילדים שלכם מה שהם צריכים ורוצים ותעצבו להם את חדר החלומות שלהם.