רופאי שיניים מהשורה הראשונה

מתביישת בגוף שלך? החיים בעולם מודרני הביאו עמם תפיסות גוף מערביות ברובן, אשר משפיעות מאד על הדרך שבה רבים מאיתנו תופסים את עצמנו במראה. אנשים רבים מחליטים ללכת ולעבור ניתוח פלסטי, אפילו אם הם לא רוצים להפוך לגרסאות חיות של בובות פלסטיק, אולי לפחות כדי לשפר קצת את הגוף שהעניק לנו הטבע.

טוב, החלטתם לעבור סדרת טיפולים קוסמטיים, מה הלאה? השתדלו לחשוב על זה כאפשרות לשפר קצת את המראה החיצוני, שיפוץ קטן שיגרום לכך שאולי תהיו יותר מרוצים מהחבילה הכללית. הכרחי לזכור שאין בנמצא שום ניתוח אשר מסוגל לשנות במידה קיצונית את המראה שלנו.

אז מה צריך לבדוק כאשר רוצים לעבור טיפול קוסמטי, וממה חשוב להיזהר? מעוניינים במידע בנושא רופאי שיניים? לפניכם כמה עצות שימושיות שבעזרתן תוכלו להיות אלה שמקבלים את הטיפול הכי טוב שניתן לקבל:

– לניתוח אף: מומלץ לבקש לראות צילומים של עבודות קודמות של המומחה אשר בחרתם, באופן זה תוכלו בקלות להתרשם מנסיון שלו ולניתוחי אף שביצע.

– אם נתקפים בצורך לקנח את האף המנותח ,חשוב לעשות כן בזהירות. נגבו אותו בעדינות רבה עם מגבונים רכים והשמרו מלחיצה על האף.

– ניתוחי חזה: מומלץ מאוד שלא ללכת על ניתוח הקטנת חזה לפני התחלת דיאטת הרזיה, כי השדיים מאבדים מניפחם בזמן דיאטה וצורת החזה משתנה. לפיכך רצוי לפני הכל לרדת במשקל ורק לאחר מכן לעבור את ההקטנה.

– אחרי ניתוח הגדלת חזה מומלץ לבצע עיסוי שלו כפעמיים שלוש ביום, בכדי למנוע התקשחות של השתלים בשדיים. מומלץ לבקש מהרופא הנחיות מדויקות לדרך ביצוע העיסוי.

– טיפולי בוטוקס ומתיחת פנים: בטיפולי פילינג שבהם נעשה שימוש בחומצות אלפא ביטא, חשוב מאוד לחכות עד לעונת החורף. כמו כן, חובה לעשות שימוש באמצעי הגנה מהשמש בעת הטיפול ובשבועות שאחריו.

– מומלץ מאד לבוא לניתוח במשקל הממוצע שבו את נמצאת בדרך כלל. נסי להמנע מהשמנה קיצונית או מהרזיה קיצונית אחרי הניתוח. עליה במשקל עשויה לגרום למתיחה של ה צלקות מהניתוח בעוד ירידה במשקל גורמת פעמים רבות להצטברות עודפי עור.

תחום הניתוחים הפלסטיים זהו תחום מעניין ומורכב, אם אתם מעוניינים לשמוע יותר בנושא כתר לשן או שתלים, מומלץ לכם לקרוא את המאמרים הבאים שלנו אשר נמצאים באתר www.mandolin.co.il/. רק שתעברו את הטיפולים בהם אתם מעוניינים בסביבה הבטוחה ביותר ושהתוצאות יהיו לרוחכם. בברכת בריאות ויופי!

כתיבת תגובה