רוצים לדעת איך להגיע אל מובילים מומלצים?


עומדים לפני מעבר דירה?

לרבים מאיתנו מעבר זהו תהליך מרגש מאוד. זהו זמן נוח לעשות סדר בחפצים, למיין את החפצים, לזרוק ולאפשר מקום לדברים חדשים. למרות זאת, כשעוברים לבית חדש מומלץ לבחור בקפידה חברה אמינה ומנוסה שתארוז ותוביל עבורנו את החפצים והזכרונות , שבזכותה יהיה לנו מעבר קל ונוח ככל הניתן.

מה ההבדלים שבודקים כשמחפשים חברת הובלה?

הרכיב העיקרי שאנשים יתעכבו עליו הוא המחיר המבוקש להובלה. המחיר הינו רכיב מרכזי בבחירת חברת הובלה בשביל חלק ניכר מהאנשים, השאלה אם מחיר זול מהווה במרבית הפעמים את הפתרון שיתאים לכם?

שלא תהיו מופתעים אם קיבלתם הצעה לשירותי הובלה לכל הדירה ב-700 שקלים וכשאתם ארוזים ומוכנים יגיע בחור בודד עם טנדר חלוד וישן. בדומה לזה שלא הייתם נותנים את הרכב שלכם בידיו של כל מוסכניק, אל תשימו את רכושכם בידיו של חאפר שהחליט שהוא מוביל, גם הצעתו זולה בהרבה.

אז איך מוצאים מובילים איכותיים?

במידה ואתם חדשים בעניין עדיף ואפילו חובה להשוות בין מספר הצעות. ביצוע השוואה בין כמה חברות הובלה תוכלו לקבל מושג מה כל חברה מספקת ובאילו מחירים, בדרך זו יתאפשר לכם להבין מה חשוב לכם ולקבוע מחיר אותו אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהיות בידיעה שאתם מקבלים את הכי טוב במחיר שאתם מוכנים לשלם, רוצים פרטים נוספים? לחצו עליי.

אם תבדקו הצעת מחיר ההבדל יתבטא ב:

נסיון בפועל והמלצות – חברות מובילים הפעילות בענף מספר רב של שנים מעסיקות צוותים מנוסים שהעבודה מוכרת להם ועובדים בצורה יעילה תוך טיפול בצורה מיטבית ברכוש האישי שלכם. לחברות המתוארות מעגל לקוחות גדול ומסוגלות לספק המלצות של לקוחות.

ביטוח ואחריות – שימו לב שרוב מההצעות הזולות שיצא לכם לקבל לא מזכירות אף סעיף הקשור לביטוח. בעת ביצוע הובלת עסק חשוב להקפיד ולראות שקיים בכלל סעיף כזה ולשאול עד איזה סכום הוא מכסה כדי שתהיו שקטים.

כמות האנשים וכלי ההובלה – חברות הובלה מסודרות יגיעו עם משאית בניגוד לחאפרים אשר יגיעו לבדם או בליווי עובד מזדמן נהוגים על טנדר ישן שבמידה והזדמן מזלכם הוא בעל כיסוי ברזנט. חברות רציניות בתחום יספקו לכם צוות מובילים מקצועי ומיומן של לפחות שלושה מובילים, תלוי בגודל העבודה – דבר הגורר טיפול זהיר יותר בתכולת הבית.

הובלה בגובה באמצעות מנוף – הבאת מנוף יגרור עליה במחיר ובמקרים ספציפיים לא תהיה בידיכם ברירה מלבד להשתמש בו כתוצאה מחדרי מדרגות צרים. בכל אופן, מומלץ לשכור שירות מנוף גם כשלא זקוקים לו נחרצות בגלל שהוא יכול לחסוך זמן וגם מצמצם אפשרות של פגיעה בפריטים שלכם בזמן סחיבת הרכוש במסדרונות צרים.

בתקווה שנתתי לכם מספיק על מנת להתחיל למציאת הצעת הובלה טובה ומשתלמת. יש לכם צורך בעוד טיפים וכלים שיהיו לכם לעזר בחיפוש חברות הובלות במחיר מצויין במהירות? הכנסו עוד היום לאתר הבא וגם אתם תוכלו להנות מטיפים, מאמרים ואפילו מחירונים אשר יאפשרו לכם לעבור את תאריך המעבר בלי כאב ראש.

כתיבת תגובה