ריסוס נגד נחשים – זה קיים!

מצאתם תיקן בדירה?

איזה אדם לא נתקל בחוויה המבעיתה הבאה, נכנסים לראשונה לאמבטיה ומוצאים חרקים. בעלי חיים לא קרואים מהווים מטרד לא קטן, ומעבר לגועל, לעיתים הם גם עשויים לסכן אותנו. אז מה אנחנו יכולים לעשות אם יש מזיקים בבית?

לשם כך יש חומרי ריסוס!

למה לכם להתענות אם ביכולתכם לשים קץ לבעיה? שירותי הדברה מסוגלים לפתור את הבעיה, לנקות את הגינה והכי חשוב לשים קץ למזיקים. ברוב הפעמים לא תצטרכו לבצע ריסוס נגד נחשים שוב. באילו מקרים בדיוק חשוב להזמין חברת הדברה?

סילוק יונים

היונים מלכלכות? כשיש במרפסת יונים, אין שום הצדקה לשים חומרים רעילים. יש היום טכניקות רבות שמסלקות יונים ולא גורמות להן לנזק. למשל, רשת יונים ופריטים נוצצים.

חולדות ועכברים

מצאתם חולדה? יש היום דרכים רבות לטיפול בבעיה של מכרסמים לא רצויים; יש אפשרות לפזר מלכודות, לפזר לאורך הבית כל מיני חומרי הדברה או פשוט להיות עדינים ולפזר חומר מיוחד בעל ריח המפחיד את המזיק ללא פגיעה ממשית.

הדברת ג'וקים

אנחנו מתעבים מקקים – הם מביאים לכלוך, גורמים למחלות ומאוד מגעילים. מדביר מקצועי מסוגל להיפטר מהמזיקים הבעייתים ללא בעיה בשימוש של טכניקות הדברה מתקדמות וטיפול בשורש הבעיה.

דבורים וצרעות

קיני צרעות בתוך ביתנו זו תופעה בעייתית. עקיצת דבורה או צרעה היא לא דבר נעים, ומומלץ להמנע מהעניין. מדבירים טובים יודעים באיזו שיטה כדאי להיפטר מהצרעות לתמיד.

מה כדאי לדעת על הדברה ביתית לפני שמתחילים בפעולת ההדברה?

אז אם יש מכרסם לא רצוי בסביבתכם, חובה לפנות למדביר. חשוב מאוד לבדוק מראש שמולכם ניצב מדביר מנוסה שקיבל רישיון מתאים בשביל פעולת ההדברה, ושהוא לא משתמש בחומרי הדברה מסוכנים שפוגעים בסביבה ובבע"ח.

לעוד מידע שימושי לגבי הדברת מזיקים, הקליקו על לינק האתר http://www.hadbarah.com/. בהצלחה!

כתיבת תגובה