ריסוס נגד נמלים

העכבר אכל לכם את הגבינה? האם אתם זוכים לביקור של ג'וקים כל ערב היונים מתעקשות לכלכך דווקא לכם את האוטו מפחדים מנחשים בגינה אתם חייבים למצוא הדברת חרקים!

ריסוס לבית זה דבר מאוד חשוב, משום שלא זאת בלבד שמזיקים למיניהם מהווים מטרד לא נעים, ריבוי מזיקים כגון מקקים, פשפשים ויתושים עלול לגרום לסכנה בריאותית של ממש.

כמה דברים חשובים לגבי הנושא של ריסוס נגד נמלים:

– איש הדברה אמין והגון, שמשתמש בחומרים יעילים ואיכותיים אמור להציע אחריות, כדי שתדעו שאתם מכוסים לכל מקרה שלא יהיה ושלא תזכו לביקור מחודש מטעם המזיקים בדיוק בזמן שהצ'ק נפדה.

– כמו כן, בקשו מהמדביר שיציג בפניכם רשיון מדביר, כך תדעו בוודאות שקיבל את ההסמכה הדרושה כדי לעבוד עם כימיקלים.

– אחרי ריסוס חשוב לנקות את הרצפה והמשטחים עם סמרטוט לח וללא חומרי ניקוי, אך אסור בשום אופן לשפוך מים ולעשות שטיפה כללית, בשביל שלא לפגוע ביעילות החומרים.

– במידה ואתם מגדלים חיות מחמד, וודאו שאתם מבררים כמה זמן לחכות לפני שאפשר יהיה להחזיר אותן בחזרה הביתה. כמו כן וודאו אם ישנה האופציה לבצע את הריסוס עם חומרים שאינם מסוכנים להן.

– מבחינת יונים ומכרסמים, ריסוס והדברה הם לא רק לא הומאניים, הם גם אינם מועילים, לכן יש להרחיק אותם ללא שימוש ברעל או במלכודות מסוכנות. עכברים, לשם הדגמה, יכולים להריח רעל בקלות ממרחק רב ולכן בעלי חיים אלה פשוט נמנעים מלהתקרב לאזור. יונים יכולות להיכלא בגגות, למות מהחומרים הרעילים ולהפוך למפגע בריאותי וריחני, שקשה מאוד לטהר.

אך בכלליות, סילוק של בעלי החיים האלו ממרחב המחייה הטבעי יוביל להשפעה אקולוגית עמוקה, ולבסוף דווקא לריבוי במזיקים אחרים ונוראיים יותר, שפשוט יתפסו את מקומם בשרשרת המזון.

– השתדלו להזמין מדביר בתקופה קבועה במהלך השנה, עדיף בסביבות חודש מאי, בכדי לשמור על הבית נקי תמיד.

המלצה לסיום- איך נפטרים מ זוחלים ונמלים? מרסקים, ענפים של רוזמרין. שמים אותם בסיר סגור ומים ומביאים אותם למצב הרתחה אחרי שהם מתקררים. מפרידים את הענפים מהמים ושופכים את המים באזור מחייתן של הנמלים והנמלים לא חוזרות למקום תמיד נחמד לעשות מרחיק נמלים פשוט.

כתיבת תגובה