ריסוס תיקנים ידידותי לסביבה

הדברות ומדבירים

כל אחד מאיתנו חווה את החוויה המבעיתה הבאה, באים באמצע הלילה לחדר המטבח ומוצאים תיקנים. חרקים ומכרסמים לא קרואים הם מפגע אמיתי, ומעבר לפוביה שלנו, לפעמים הם עשויים להעביר אלינו מחלות. אז מה אנחנו יכולים לעשות במקרה של זוחלים בדירה?

בשביל זה יש ריסוס ג'וקים!

למה לחשוש אם אפשר היום לשים סוף לבעיה? מדבירים מוסמכים יכולים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את השטח ובספו של דבר גם למנוע את חזרת הפולשים. במרבית המקרים לא יהיה צורך לערוך פעולת הדברה לעולם. מתי חשוב להזמין מדבירים?

יונים מרעישות

נמאס לכם מלכלוך היונים? כשיש בבית יונים או ציפורים אחרות, המדביר לא צריך להשתמש בחומרי הדברה מסוכנים. ישנן לא מעט טכניקות שמרחיקות את הציפורים ולא מכאיבות. כמו מה? רשת מיוחדת וחפצים צבעוניים.

חולדות ועכברים

מצאת עכבר בבית? קיימות כל מיני טכניקות לטיפול בעכברים; המדבירים יכולים להציב מלכודות שונות, לעשות שימוש בחומרים מרעילים או להיות מתחשבים ולפזר סוג של חומר בעל ריח מיוחד שמסלק את המכרסם הקטן ללא פגיעה ממשית.

חרקים ומקקים

אנשים נרתעים ממקקים – הם מביאים לכלוך, מזיקים לבריאות ומאוד מגעילים. מדביר מנוסה ביכולתו להיפטר מהמקקים בלי שום בעיה באמצעות שיטות הדברה וטיפול באזורים הנגועים.

צרעות או דבורים

צרעות ודבורים בגינתנו זו תופעה ממש מסוכנת. עקיצה של צרעה או דבורה היא לא חוויה מהנה, ובהחלט כדאי לא לעבור זאת. חברות הדברה מקצועיות יודעות באיזו שיטה להיפטר מקן הצרעות לנצח.

מה חשוב לדעת על ריסוס תיקנים לפני שמתחילים?

אם מצאתם מפגע באזור מגוריכם, אתם חייבים לדבר עם מדביר. חשוב לבדוק שמולכם ניצב מדביר מקצועי בעל כל האישורים בשביל ההדברה, ושהוא לא משתמש בחומרי הדברה רעילים הפוגעים בצמחייה ובבעלי חיים באזור.

לקבלת מידע מהימן על הדברת תיקנים, גלשו עוד היום לאתר בו תוכלו לקבל מחירים מנותני שירות בכל חלקי הארץ.

כתיבת תגובה