ריקוד על עמוד

ריקוד על עמוד

חשפניות – שיעור בחושניות בסדנת ריקוד על עמוד

אם עשית אי פעם את המעשה שלא ייעשה וביקרת במועדון חשפנות יחד עם בן זוגך, וודאי נחשפת מדי פעם לתופעה הייחודית: בעוד שהגבר שלצידך מביט בהנאה באותן חשפניות חינניות שלא עוזבות את העמוד וחושב "וואו, סקסי", את פתאום מסתכלת לצדדים וחושבות "וואו, גם אני רוצה".  אם הסיטואציה ההזויה הזאת עברה בראשך הגיע הזמן לעשות מעשה. תכירי את הלהיט החם של עולם האירובי, אימון ועיצוב הגוף – סדנת ריקוד על עמודים.

נכון שהקונוטציה הראשונה בריקוד שכזה היא "חשפניות", אבל לא כך הם פני הדברים. מדובר בריקוד חושני וארוטי, נכון, אבל גם כזה ששורף לא מעט קלוריות. ועם הרבה הנאה. אז אם ספינינג קשה לך, זומבה מבלבל אותך ופילאטיס לא עושה לך את זה, הגיע הזמן להתנועע על עמוד.

סדנת ריקוד על עמוד/מוט אינה פשוטה כלל וכלל. גם אם ראית חשפניות בעבר ולא הבנת על מה המהומה, מהר מאוד תגלי כי מדובר בריקוד קשה פיסית, הדורש גמישות רבה ויכולת אירובית גבוהה. יש גם אלמנט ממכר בריקוד הזה. אנחנו לא אומרים שמחר בבוקר תלכי לשוק לחפש עמוד לבית שלך, אבל לפני שאת נכנסת לעניין, ודאי שאת יודעת איך יוצאים ממנו…

הסדנה נמשכת מספר שעות ולרוב מוזמנת למסיבות רווקות, ימי הולדת ואירועים חברתיים דומים. אם את מזמינה את הסדנה עבור מישהי אחרת, נניח כלת השמחה, חשוב לבדוק ולו ברמז קל אם היא בראש של העניין או שהמחשבה על עצמה רוקדת על עמוד מול בן זוגה לוקחת אותה למקומות שליליים בהן חשפניות הן לא דבר מקובל.

אין ספק, מעבר לעניין האירובי והבריאותי, יש בריקוד על עמוד את העניין החושני. קשה למצוא גברים שלא אוהבים חשפניות ושלא יתגרו ממראה בת הזוג שלהם רוקדת בחושניות ומזיזה את גופה בצורה ארוטית ומושלמת. לא נאמר שהסדנה תשנה את חייך מהקצה אל הקצה, אבל היא בהחלט הולכת להכניס אליהם קצת פלפל. וגם, כמובן, למסיבה עצמה.

אז צאו מהשגרה ותחשבו מחוץ לקופסא. סדנת ריקוד על עמוד – ואתן חשפניות לערב אחד.

כתיבת תגובה