רישיון למלגזה – כיצד להוציא אותו בדרך היעילה ביותר

אם רוצים להוציא רישיון למלגזה יש לבדוק עמידה בשני תנאים: גיל 18 ורישיון קודם לרכב או טרקטור. אזי יש להוציא טופס ירוק. במצב זה ניתן לפנות לבית הספר לנהיגה על מנת להתחיל קורס מלגזה עיוני ומעשי.

איך מוציאים רישיון מלגזה?

לפני שפונים לבית הספר לנהיגה כדי להוציא רישיון למלגזה, יש לבדוק שאתם עומדים בשני תנאי הסף שמשרד התחבורה הגדיר על מנת להוציא רישיון למלגזה.

תנאי הסף להוצאת רישיון למלגזה על פי הנחיות משרד התחבורה:

  1. על התלמיד להיות מעל גיל 18
  2. על התלמיד להיות בעל רישיון קודם- לרכב- דרגת רישיון B  או לטרקטור – דרגה 1

אחרי שווידאתם שאתם עומדים בתנאי הסף, זה הזמן להוציא טופס ירוק למלגזה. עליכם ללכת עם ת.ז לאחת מחנויות האופטיקה שנמצאות בהסכם עם משרד התחבורה ולבקש טופס ירוק למלגזה.

כאן תוכלו לקבל את רשימת המקומות להוצאת טופס ירוק.

לאחר שיש ברשותכם טופס ירוק למלגזה, זה הזמן להתקשר לבית הספר ולהירשם לקורס מלגזה.

קורס מלגזה הוא לרוב קורס בן יומיים: יום אחד עיוני ויום אחד מעשי.

מה לומדים כשמוציאים רישיון מלגזה

ביום העיוני, לומדים בכיתה עם מערכת מולטימדיה מתקדמת. עוברים על חוקים חדשים, דגשים בנהיגת מלגזה, ניתוח תאונות מלגזה אופייניות ועוד.

ביום המעשי, מתחלקים לקבוצות קטנות יותר ומתרגלים נהיגה על מלגזה רגילה ועל מלגזה טלסקופית. נוהגים במסלול על פי דרישות משרד התחבורה, לוקחים ופורקים סחורה מהמלגזה, לומדים לנהוג לאחור בבטיחות ועוד.

לאחר שסיימתם את היום העיוני והיום המעשי, אנחנו מוציאים לכם את הרישיון ממשרד הרישוי.

רק לאחר שהרישיון שולם בדואר ישראל, הוא נכנס לתוקף ואתם רשאים לנהוג על מלגזה בבטחה ובביטחון.

בהצלחה!

אודות

למידע נוסף אתם מוזמנים לפנות ל"במבי+" המרכז לבטיחות ונהיגה  בטלפון 08-8592779, במייל [email protected] או על ידי פנייה דרך האתר שלנו.

"במבי+" מאושר ע"י משרד התחבורה להכשרת נהגים על פי הנהלים החדשים ביותר וכן מאושר על ידי משרד התמ"ת למתן הכשרות עבודה בגובה. אנו מוסמכים להעביר את הקורסים הבאים: קורס מלגזה, קורס טרקטור וטרקטורון, קורס מכונה ניידת. כמו כן אנו מעבירים לימודי תאוריה. מרכז במבי מאושר על ידי משרד התמ"ת להעברת הדרכות והכשרות לחיילים משוחררים על חשבון הפיקדון. www.bambischool.co.il

כתיבת תגובה