רכיבה על סוסים

רכיבה על סוסים

רכיבה על סוסים- חוויה אחרת

הבילויים שאנו מכירים כיום רובם קשורים לעולם החומר. שופינג, יציאה סרט וישיבה במסעדות.

מתי פעם אחרונה יצאתם לבילוי בשביל להתחבר אל הטבע, להתבונן בנוף וליהנות מפעילות גופנית?

שעות הפנאי שלנו מתמעטות ככל שאנחנו גדלים. אם כבר השגנו יום חופש, או שפיננו זמן מיוחד בסדר היום לכבוד אירוע מיוחד, כמו יום נישואין, חבל לבצע כל פעם את אותו הבילוי ולצאת לאותו מקום. רכיבה על סוסים זהו בילוי אחר, חוויה בלתי נשכחת, שתורמת לגוף ולנפש כאחד.

מה מיוחד ברכיבה על סוסים ?

רכיבה על סוסים כרוכה בפעילות גופנית. במקום לשבת על המשרד  ואז לעבור לשבת באולם הקולנוע, בואו ליהנות מפעילות גופנית. מסלולי הרכיבה מותאמים לפי קושי ולפי גיל הרוכבים, כך שמסלול הרכיבה יתאים לפי יכולתכם ולפי מצב רוחכם, ולא ייווצר מצב בו הרכיבה תהיה קשה מדי עבורכם.

רכיבה על סוסים מאפשרת לכם לצאת אל האוויר הפתוח וליהנות מאוויר צח., לא למשך כמה דקות אלא למשך כמה שעות. נופי הארץ, קול ציוץ הציפורים ואור השמש השוקעת- כל אלו פרושים לפניכם ברכיבה על סוסים, ומאפשרים לכם להתחבר מחדש אל הטבע.

תוכלו ליהנות מטיול המיועד לכל המשפחה אותו תוכלו לבצע בחופש הגדול של הילדים, וליצור חוויה נהדרת עבור הילדים ועבורכם כמשפחה. תיהנו מהמסלול הנוח, מאוירת צחוקים ואף מישיבה מסביב למדורה במהלך המסלול.

אם אתם מעוניינים להפתיע את בני הזוג שלכם, תוכלו לצאת איתם לרכיבה רומנטית על גב סוסים, לאור ירח מלא או לעבר השקיעה, ליהנות מארוחת יין וגבינות ומהנוף המרהיב.

גם עבור יחידים האוהבים את עולם הרכיבה ואת עולם הסוסים, ישנה אפשרות להגיע לרכבה על סוסים. ניתן אף לקבל שיעורי רכיבה ולאחריהן לרכב מתי שתרצו על הסוסים באופן חופשי, ללא ליווי צמוד של מדריך.

רכיבה על סוסים זוהי אטרקציה מעולה לפעילות עם הילדים בחופש הגדול, למתנה לאחד מבני הזוג או לפעילות גיבוש בין כמה חברים.

התחברו אל הטבע, הכירו את עולם הרכיבה והסוסים, תיהנו מפעילות גופנית- כל אלו אפשריים ברכיבה על סוסים.

כתיבת תגובה