רכישות מוצרים שקשה למצוא בארץ

איכשהו, אנחנו, האנשים שמאכלסים את העולם המערבי, הפכנו לצרכנים מאסיביים. כלומר, אנחנו צורכים הרבה יותר ממה שאנחנו צריכים. אומנם יש אינטרס ברור לחברות ולעסקים שמשווקים את המוצרים שלהם וחיסרון בולט לנו, אבל הצרכנות הפכה כבר להיות חלק בלתי נפרד מחיינו.

יש מותגים רבים שמשווקים אך ורק בארץ וכאלה שמייבאים מחוץ לארץ, אבל יש הרבה מותגים שרק מוצרים ספורים שלהם מגיעים אלינו, וחלקם מהמותגים אפילו לא נכנסים לגבולות ישראל. למשל, מוצרים של ויקטוריה סיקרט הוא משהו שקשה למצוא בחנויות בארץ. המקום היחיד שעשה את הצעדים הנכונים והביא את ויקטוריה סיקרט אלינו הוא הדיוטי פרי שבנתב"ג.

דרך אחרת להשיג מוצרים של Victoria's secret בארץ הם דרך אתרים ישראלים שמשווקים באופן עצמאי את המוצרים של המותג.

אם כן, הדרך הכי טובה למצוא מוצרים של מותגים כמו ויקטוריה סיקרט או מוצרים של מותגים אחרים – כאלו שרק חלק מהמוצרים שלהם מגיעים לארץ או מותגים שכלל לא מגיעים לארץ בכלל – היא דרך אתרי האינטרנט השונים.

אפשר לרכוש מוצרים של מותגים שונים דרך אתרי אינטרנט שמרכזים בתוכם כמה מותגים, עם מבחר של כמה מהמוצרים (ביגוד, קוסמטיקה, אלקטרוניקה ועוד) ואפשר פשוט ללכת למקור, הלא הוא אתרי האינטרנט של המותגים בכבודם ובעצמם.

לכל מותג שמכבד את עצמו יש אתר אינטרנט, גם לאלו שמציעים מוצרים במחירים סבירים, כמו Victoria's secret וחברות קוסמטיקה נבחרות, וגם לאלו שהמוצרים שלהם הם מעל ומעבר למה שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו, כמו מעצבי העל גוצ'י, דולצ'ה גבאנה ועוד. המטרה היא כמובן שלכולם תהיה לפחות את הגישה למוצרים, למקרה שיהיה לנו את הכסף לרכוש אותם.

היות והרכישה דרך אתרי האינטרנט היא בעזרת כרטיס אשראי, אפשר לפצל את הרכישה לתשלומים, וזה מצוין במקרה שרוצים לרכוש מוצר שמחירו גבוה.

לפני שעושים רכישה כלשהי, חשוב לבדוק מול החברות שהן עושות דיוור ליעד הרצוי, שכן לרוב אזורי הדיוור מוגבלים למדינות מסוימות.

עכשיו כשאתם מודעים לעובדה שכל מוצר של חברה מוכרת אפשרי לרכישה באינטרנט, אין צורך שתתפשרו על מוצרים של חברות שאתם לא אוהבים, רק כי המוצרים של החברות האהובות עליכם אינם על המדפים.