רכישת מצעים למיטת תינוק


ההיריון כבר מתקרב לסופו?

כשתינוק נוסף למשפחה זאת שמחה ענקית אך גם אחריות לכל החיים. ההורות מאופיינת במיני תהיות, האם הוא מרוצה? הוא צריך לאכול? האם הוא בריא? וגם בהרבה בחירות גדולות שאתם חייבים להתמודד עימן.

אחת הבחירות הבסיסיות קשורה בריהוט ובציוד אותו יש לרכוש. מהשנייה הראשונה התינוק שרק נולד יזדקק לכמה דברים, עם זאת מכיוון שמדובר בתינוק קטנטן, על הציוד והריהוט לעמוד בתקני הבטיחות המקובלים בתחום, מבחינת הבטיחות והעמידות. בגלל זה מומלץ להשקיע זמן ומאמץ, לבחון את הציוד ולבחור רק בדברים בטיחותיים ואיכותיים שישמשו אתכם נאמנה.

חדרי תינוקות

בין אם רוכשים רהיט כלשהו, כיסא בטיחות או פריט אחר בשביל הילד, כשמדובר בבחירה כל-כך חשובה, חשוב לשים לב למספר פרמטרים חשובים. ניתן להניח שכל המוצרים בחנות התינוקות יהיו יפים בעיניכם, אבל חשוב לא לבחור רק לפי המראה. גם הנדנדה היפה ביותר בחנות יכולה להתגלות כלא נוחה לתינוקכם ולא מתאימה לגודלו. השתדלו להמנע ממצבים בהם תרכשו רהיט רק על פי קליפתו.

לדאוג לבטיחות הילד

הדבר הראשון שחשוב לשים לב אליו לגבי פריט שמעוניינים לקנות חייב להיות סוגיית הבטיחות. הפריט יכול להיות מרשים מאוד על המדף, אך אם זה לא יעמוד בכל תקני הבטיחות, הוא לא יתאים. בין אם זאת מיטה, עגלה או כל מוצר אחר, אם הקטנצ'יק ישתמש בזה אז הדבר צריך להיות מותאם לגילו ומשקלו.

למעשה, מוצר שכתוב עליו עבור תינוקות, יהיה בטיחותי מכמה בחינות, לדוגמה כלל החומרים שמהם הוא מורכב. יש דברים רבים שלרוב לא חושבים עליהם כמסוכנים, אולם כשהילד בא איתם במגע הם עשויים להיות מסוכנים לשימוש. הצורה של הרהיט, לדוגמא, יכולה להיות חדה והילד יכול להפצע. מהסיבה הזאת בדיוק ללא תקן בטיחות, לא רוכשים כלום.

הורים מודאגים, שמרו על פרופורציות!

לראשונה כשבאים לחנות מסוג זה יש לנו תחושה שאת הכל על המדפים כדאי לרכוש, אך למעשה, רשימה סטנדרטית אינה מכילה אלפי מוצרים שונים. יש סיכוי גבוה שבני משפחה יעבירו לכם רהיטים וציוד יד 2, וגם במקרה שלא, הילד שלכם יהיה זקוק בשלבים הראשונים לציחוד בסיסי בלבד.

זה מיותר לקנות כל מוצר ורהיט שיש בחנות. הכינו לכם מראש רשימה מאורגנת, וכאשר תגיעו לחנות, היצמדו לאותה רשימה. אסור ללכת שולל אחר מחירי מבצע או רהיטים שנראים לכם באותו רגע מרשימים ממש. עשו השוואת מחירים ולכו על מוצרים באמת איכותיים במחיר הכי משתלם. באופן זה תעמדו בתקציב שלכם ותצליחו להשיג את כל הדברים בלי קשיים.

כמעט הורים? מוזמנים לקרוא כל מה שיש פה על מנת להיות מוכנים. אל תהיו בטוחים שתמיד המוצר היקר ביותר הוא גם האיכותי ביותר, גם אם מדובר במותג יוקרתי. שימו לב שאלה לא המותגים אשר משפיעים על הקניה ושאתם בוחרים את המוצרים רק ע"פ הרשימה. לקבלת פרטים על מוצצים, לולים וכו' – http://www.babyfun.co.il/Default.asp?sType=0&PageId=45. שיהיה לכם בהצלחה!

כתיבת תגובה