רעיונות מקוריים לחתונה


חתונה היא עסק שמכניס הרבה מאוד כסף להרבה מאוד גורמים, ובראשם לאולמות ולגנים. איך תדעו שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר עבור כספכם? איך תעברו את את תקופת הארגונים וההכנות בלי להשתגע? חוגגים אירוע משמעותי? מחפשים מקום לערוך בו אירוע משמעותי? על אילו פרטים צריך לברר ולאילו פרטים מאוד חשוב להתייחס בכובד ראש כשאתם בוחרים גן אירועים או אולם ליום הגדול שלכם?

ראשית, בקרו בגן או באולם ובידקו מה דעתכם – העיצוב, הנופים ותחושת המרחב שהמקום נותן. חשוב לבדוק, האם יש לכם גישה לחצר? האם יש זרימת אוויר טובה? איזה ציון הייתם נותנים לסדר ולניקיון? עדיף לעשות זאת בזמן חתונה, עם זאת זכרו שייתכן והחוגגים הנוכחיים שכרו מגוון שירותים שהמקום לא כולל בחבילת הבסיס.

בקשו שיראו לכם רישיון עסק ו-וודאו אם הגן או האולם אכן עומד בכל תקנות הבטיחות והאש, מבחינת מספר יציאות החרום וסימונן הברור, צינורות כיבוי נגישים, גישה נוחה לצוותי חילוץ, ושאין שם אף ליקוי מסוג חוטי חשמל חשופים, צנרת ישנה ודומיהם.

בררו מבעוד מועד מה כלול במחיר. מה שנראה לכם זול בהתחלה יכול לא להחשיב שרותים בסיסיים, שעליהם תידרשו לשלם בנוסף.

אולמות אירועים רבים מציעים לחוגגים חבילות שכוללות שירות צילום, די גיי ואפילו מעצב אירועים. הדבר יכול לחסוך לכם המון כסף, אבל בררו לעומק בנוסף גם עם ספקים אחרים אם הבחירה טובה והאם הצוות המקומי באמת מומלץ.

ישנם מקומות אשר מגבילים את המוזמנים בשעה שבה יש לסיים. הקפידו לשאול מה השעה שעד אליה ניתן להמשיך, כדי שלא תאלצו לסלק את המשפחה והחברים לבתיהם מוקדם מדי.

רוצים רעיונות לבר מצווה? לא יודעים איך למצוא קישוט רכב לחתונה? ההחלטה על מקום לאירוע זה לא פשוט, אך אם זו זאת ההוצאה הגדולה ביותר, ולכן כדאי לברר שאתם מקבלים לא פחות מהכי טוב שיש ואת כל הדברים עבורם. שילמתם אז שימו לב לפרטים ושאלו את כל השאלות הנכונות, שכן להיות מעצבנים תמיד עדיף על פני על פני כל מיני גילויים מאוחרים מדי שמביאים לאכזבה.

לטיפים נוספים על רעיונות לחתונה, בקרו באתר www.ganvradim.co.il/ ותעבירו את ארגון הארוע שלכם באופן מוצלח.

כתיבת תגובה