רפואה יפנית – טיפולים עתיקים ויעילים

הרפואה היפנית שואבת ידע רב מעקרונותיה של הרפואה הסינית, ולמרות זאת, ישנו שוני רב בטכניקות האבחון ושיטות הטיפול. רפואה יפנית מכילה מגוון שיטות טיפול, כמו למשל – דיקור יפני, שימוש בצמחי מרפא, מגנטים, מוקסה, מכשור מודרני ועוד. האבחון בטיפול היפני מתבצע על ידי מישוש הבטן ואזורי רפלקס ספציפיים. אזורים אלו משקפים את מערכות הגוף. לאחר ביצוע האבחון, מחליט המטפל באיזה אופן לטפל במטופל. במקרים רבים מקבל המטופל דיקור יפני. הדיקור מתבצע באמצעות מחטים עדינות ודקות מאוד (עדינות יותר מהמחטים בהן משתמשים המטפלים ברפואה הסינית), נוסף על כך, הדיקור היפני הינו שטחי יותר (פחות עמוק) מהדיקור הסיני. באמצעות הדיקור היפני ניתן להפחית את הרגישות והמתח של המטופל באזורים מסוימים.

במידה ואיזור מסוים לא השתחרר, מוציא המטפל את המחטים ומשנה את מיקום הדקירה. כמו כן, משתמש המטפל במכשור חשמלי, מגנטים, טבעות, שרשראות מאיצות זרימה ועוד. באמצעות טיפולי שורש וטיפולים סימפוטיים ניתן לעזור למטופל ולסייע לו להבריא.

רפואה יפנית –  שילוב בין גישות ושיטות שונות

באמצעות השילוב בין הידע המערבי החדשני, הידע המסורתי, שינוי הדפוסים, המכשור החדיש והטיפול המעמיק, ניתן לטפל במגוון בעיות בזמן קצר. הרפואה היפנית יכולה לעזור במצבים של פריצת דיסק, חריקת שיניים, סוכרת הריון, צרבת הריון, הרפס בשפתיים ועוד. כמו כן עשויה הרפואה הסינית להוות טיפול בעצירות, טיפול בטחורים ולסייע במצבים של בעיות זקפה, עייפות כרונית, כאב ראש, מיגרנות ועוד. באמצעות הרפואה היפנית ניתן לטפל בשורש הבעיה ולפתור אותה. אם אתם מעוניינים לפנות לטיפול אצל מטפל מנוסה ומקצועי, תוכלו להגיע אל קליניקה פרטית לרפואה משלימה. הקליניקה נמצאת ברחובות והיא שייכת למטפל מקצועי ברפואה סינית ורפואה יפנית.

במידה ותגיעו אל הקליניקה הפרטית של המטפל, תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ומנוסות. המטפל למד במכללת מדיסין, התמחה בדיקור, למד אצל מאסטר קיקו מצומוטו, למד בקמפוס ברושים ועבר השתלמויות והכשרות מגוונות בתחומי הבריאות, הדיקור ורפואת המזרח.     כמו כן, למטפל יש ניסיון קליני של שמונה שנים והוא טיפל במגוון נרחב של אנשים.

איזה כיף לקבל טיפול יעיל ולהרגיש טוב סוף סוף !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המטפל המנוסה, ניסיונו הקליני, שיטות הטיפול המגוונות, המכשור הרפואי אשר נמצא בקליניקה, ההבדלים בין רפואה יפנית לרפואה סינית, מגוון הבעיות שניתן לפתור באמצעות טיפול ממוקד ויעיל, רפואה סינית ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם הקליניקה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות. הקשיבו לגופכם ולנפשכם והעניקו לעצמכם את הטיפול המתאים, אל תזניחו את עצמכם.

כתיבת תגובה