רפואה סינית לטיפול בבעיות קיבה

בעיות רפואיות שונות אולי מוצאות מרפא לסימפטומים מהרפואה המערבית, אבל לא לשורש שלהן. לעומת זאת, רפואה סינית יכולה לעזור לטפל בבעיות קיבה, אם אלה רגישויות למזונות מסוימים או בעיות חמורות יותר.

רפואה סינית בעמק יזרעאל כוללת שימוש בצמחי מרפא ותוספי מזון שעוזרים לבעיות קיבה כמו דלקת גסטריטיס, שיוצרת צרבות בקיבה, שלפעמים מקרינות כאבים גם לאזור הגב.

הרפואה המערבית הייתה "דוחפת" לאנשים הסובלים מדלקת גסטריטיס תרופות שונות, שהנפוצה והראשונית היא אנטיביוטיקה, אך האנטיביוטיקה לא מטפלת בשורש הבעיה, אלא רק בחיידק, שהוא הסימפטום. אז מה הבעיה? הבעיה היא החומציות בקיבה, וצמחי המרפא מקטינים את רמת החומציות.

אבל צמחי המרפא הם לא הכל, וצריך לקחת לא רק אותם אלא גם לבנות תזונה בריאה יותר, שגם היא תקטין את רמת החומציות ותקטין משמעותית את הסיכוי להתקף של צרבות בקיבה.

טיפולי נטורופתיה בצפון צריכים גם הם להיעשות, שכן מדובר בשיטת ריפוי אלטרנטיבית שמרפאה את האדם דרך עידוד מנגנוני ריפוי טבעיים שיש לו בגוף, במקום להשתמש במנגנונים חיצוניים ולא טבעיים שבהם משתמשת הרפואה המערבית.

נטורופתיה בעמק יזרעאל עוזרת לאדם לעצב לעצמו דרך חיים בריאה יותר מזו שיש לו, והכל על בסיס תזונה נכונה, שמנים אתריים, צמחי מרפא, ותאמינו או לא, גם לפעילות הגופנית יש חלק משמעותי בבריאות של האדם.

יש אנשים שמנסים לטפל בבעיות קיבה נפוצות בשיטות שטובות לטווח המיידי אך לא מועילות, ואף מזיקות לגוף בטווח הארוך. קחו לדוגמא את אחת הבעיות הכי נפוצות, כמו עצירות. במקרה הזה, הרבה אנשים בוחרים לקחת משלשלים. אין ספק שהמשלשלים למיניהם, שנמכרים על המדפים בבתי המרקחת, עוזרים להוציא את הצואה ש"כלואה" בקיבה, אבל הבעיה היא שאם לוקחים אותם על בסיס יומיומי מאבדים את השליטה של הגוף להוצאת הצואה, כאשר השליטה כוללת את הכיווץ והשחרור הרצוניים שלנו כשאנו מטילים צואה. למעשה, אז המעיים שלנו הופכים להיות עצלים.

אז לפני שפונים לחומרים לא טבעיים, כדאי להיעזר בתזונה עשירה בסיבים תזונתיים, וכמובן צמחי מרפא שמכווצים ומניעים את המעיים.

לסיכום, רפואה סינית, וכל הטיפולים והגישות שהיא כוללת, עוזרת גם להילחם בשורש הבעיה, ולא רק בסימפטומים, על ידי שימוש בחומרים טבעיים, והיא גם עוזרת לגוף להיות אקטיבי יותר כשהוא צריך, כמו במקרה של כיווץ המעיים.