שאיבת שומן לגברים

החיים בעולם מודרני הביאו עמם דוגמאות יופי שונות ומשונות אשר להם השפעה רבה על הדרך כיצד כל אחד חושבים על המראה שלנו, לכן המון אנשים ממהרים לעשות ניתוחים לשיפור המראה שסיבתם היא לא להיות לאיזה גרסה אנושיות של ברבי, אלה בגלל שאנו רוצים לתקן את הגוף שנתן להם הטבע.

כולם שואפים להראות מושכים, הרי לא קיימת הרגשה יותר מהנה מתספורת מחמיאה או מ בגד מעוצב טוב על גופנו ומראים את האישיות שלנו (או אולי מסתיר את האזורים שמהם אנחנו פחות מרוצים), העניין הוא ש במקרים רבים הגנטיקה והזמן משנים אותנו, בדיוק בנקודה הזאת מתחילים לחשוב על תחום הרפואה המציעה פתרונות מגוונים לשיפור גופנו ועמו גם את הביטחון העצמי מבלי הצורך לעשות חור גדול בכיס שלנו.

אז מה כדאי לבדוק אם מתכננים לעבור שאיבת שומן? וממה חשוב להיזהר לפניכם כמה טיפים שימושיים שבעזרתם תוכלו לעשות טיפול את הדגשים החשובים ביותר.

דרשו שיראו לכם תמונות של ניתוחים של המנתח שאצלו בחרתם לעבור את הטיפול, זה הדרך הכי טובה בה תוכלו להתוודע ל הניסיון שלו ואפילו לראות שאיבת שומן לגברים שהוא ערך בעבר.

אין אפשרות לנסות לבקר את תוצאת הניתוח הפלסטי מיד לאחר שמורידים את הגבס, יש לשמור על סבלנות עם הזמן הנפיחות תרד והאף יקבל צורה נהדרת .

ניתוח פלסטי לאף- בימים הראשונים אחרי הניתוח מומלץ לשמור על הראש מוגבה מיד שאתם רוצים ללכת לישון וזאת בגלל לעזור בהפחתת אדמומיות ונפיחות ובשביל שלא תסבלו מ הצטברות נוזלים ובצקת באזור האף.

בלי משקפיים- במקרה שאתם מרכיבים באופן קבוע משקפיים מומלץ מאד לרכוש עדשות ראיה וזאת בגלל ש לאחר טיפול אי אפשר להסתייע במשקפיים למשך תקופה של חודש ימים.

לטפל בחזה- חשוב מאד שלא ללכת על הקטנת חזה לפני התחלת דיאטת הרזיה שכן השדיים שלנו משתנים בזמן הורדת משקל וצורת החזה עוברת שינויים לכן כדאי לפני הניתוח להסיק קצת את המשקל ורק אז לגשת לעשות את הטיפול החזה.

רוב המכונים מאפשרים לכם לראות הדמיות באמצעות מחשב ניתן לבקש מהמומחה שיציג לכם כיצד את צפויה להראות עם החזה החדש ולאחר כמה חודשים, כך תוכלו לדעת כי בחרת במידה ובצורה המתאימות לך.

זקוקים לשאיבת שומן לפני ואחרי? בקרו עכשיו במדריך שלנו ותמצאו את כל הפרטים הכי חשובים.

כתיבת תגובה