שילוב סדנת העצמה באירוע

סיבה למסיבה! הפקת אירוע היא ללא כל צל של ספק פעולה קצת מלחיצה. להזמין ולדאוג לאורחים, המזון, ההפתעות והגימיקים ובנוסף ההחלטה על האולם, הם כולם משימות מורכבות, אבל, שהכל מסתיים זו הקלה והרגשה מעולה. ע"כ, לרוב בעלי השמחה מאוד חשוב שהאירוע שלהם יהיה מוצלח במיוחד.

כיצד עורכים ולאילו נושאים צריך לדאוג שמתכננים ארוע? גם אם אתם עורכים מסיבת יום הולדת בוילה או בת מצווה באולם ארועים יוקרתי, לסיכומו של עניין צריך לדאוג כמעט לאותם המרכיבים –

תכנון אירוע מהאגדות – מבחירת התפריט ועד סדנת העצמה

בתכנון כל מסיבה, גם אם מפיקים יום הולדת לאבא או ארוע עסקי, המרכיב המהותי שצריך לדאוג לו הוא המיקום. כמובן שבחלק מהמקרים צריך להזמין אולם יקר, אולם גם למסיבה בבריכה השכונתית מהותי להתכונן בהתאם.

הציוד לארוע – דברים כמו מקומות ישיבה ותפאורה, שהם כולם אלמנטים שחייבים, כנ"ל גם ציוד תאורה, ועל כולם אני ממליץ בחום לא להתפשר, הם יכולים להשפיע על ההנאה בכל ארוע שהוא.

מבחינת המזון – את התפריט בוחרים בהתאם למאפייני האורחים וסוג המסיבה או האירוע. הכרחי לשים לב שהאוכל שיוגש באירוע לילדים לא יהיה זהה לאותו המזון שיוגש באולם מפואר ומה שיכול להתאים לנוער במסיבת שחרור, בטוח שלא מתאים לבוגרים באירוע עסקי.

גימיקים ואטרקציות – ב-2012 יש מגוון רעיונות מעניינים להפתעות ובניינו השלב המסובך הוא להחליט מה רוצים. מצד אחד צריך לוודא מה מתאים לאורחים, ובנוסף לחשוב מה אתם רוצים שיהיה. אם לדוגמה מדובר בעמדת ירי, סדנאות והפעלות לדוגמת – מופעי חיות, מזכרות שונות, או פינוקים טעימים כדוגמת דוכן סוכריות גומי, בכנות, אין גבול לדמיון.

אולי מה שהכי חשוב לכם זה בכלל סדנת צחוק למסיבת רווקות

נקודה לסיום – אל תשכחו "שאיש איש באמונתו יחיה", ואם למישהו אחד יהיה סופר חשוב נושא הלוגיסטיקה לאדם אחר כנראה יהיה מהותי נושא המזכרות ובגלל זה מומלץ לחשוב לעומק לפני שתשכירו שירות כזה או אחר. כדאי שתנסו להגדיר לעצמכם מה הכי הכי מהותי לכם, ועל זה אל תתקמצנו וכמובן, על הדבר שפחות חשוב אולי תוותרו, ככה שכל הזמן תישארו במסגרת שלכם.

בין אם אתם מעוניינים להשיג אינפורמציה על מקום לארועים, או אפילו הפעלות ואטרקציות אשמח לעזור ולסייע לכם ליצור קשר עם הספק הטוב ביותר עבורכם. בהצלחה בחגיגה!

כתיבת תגובה