שילוב פרחי משי בעיצוב אירועים

כשמדובר על עיצוב אירועים בשילוב של פרחי משי הופך לחומר גלם נפוץ ומבוקש. מעצבים רבים שמכינים לאירועים זרי פרחים מושקעים רוצים עמידות לאורך שעות ארוכות ומעדיפים לבחור בפרחי משי איכותיים על פני פרחים טריים כדי להבטיח מראה חי ומלבב לאורך כל זמן האירוע. בעוד שבחנויות העיצוב אפשר למצוא פרחי משי איכותיים רבים, רכישה דרך יבואן או באופן סיטונאי מקלה על מי שעושה שימוש בפרחי משי באופן קבוע, הן במחיר והן בבחירה של סוגים שונים.

שימוש במשי בעיצוב זרי פרחים לאירועים הפך נפוץ בעיקר לאור העובדה שפרחי המשי המיוצרים כיום בעולם הם באיכות טובה בהרבה מאלו שהכרנו מזרי הפרחים המלאכותיים של פעם. הם מגיעים בצבעים רבים יותר ודומים לפרח המקורי הרבה יותר מאלו שהיו מיוצרים בעבר. כך אפשר ליצור זרים מרהיבים בכל ימות השנה מבלי להיתלות בפרחי העונה או באילוצי תקציב.

רכישה כדאית ישירות מהסיטונאי

כאשר אנחנו מחפשים פרחי משי סיטונאות היא הכתובת הטובה ביותר. אנחנו יכולים למצוא אצל הסיטונאי כמויות גדולות של פרחי משי איכותיים לשילוב בזרי פרחים לעיצוב אירועים או לכל צורך אחר והמחיר בדרך כלל יהיה מוזל יחסית לפרחים שאפשר למצוא בחנויות הרגילות. בנוסף, המגוון שאפשר למצוא אצל סיטונאי הוא בדרך כלל גדול יותר מזה שמוצאים בחנות רגילה.

היתרון הנוסף הוא בעובדה שאנחנו יכולים ליצור קשר עם סיטונאי שיוכל לספק לנו פרחים באופן קבוע ולא נצטרך בכל פעם מחדש לחפש את הפרחים שאנחנו רוצים אצל סיטונאים רבים. בדרך כלל אם ניצור קשר עם סיטונאי קבוע, נוכל להנות מהטבות נוספות במחיר ומהצצה ראשונה לכל מלאי של פרחי משי שיגיע ארצה.

פרחי משי גם מהיבואן

ישנה אפשרות נוספת להגיע ישירות אל מלאי גדול של פרחי משי. בכל הקשור לקנייה גדולה של פרחי משי יבואנים שמביאים לארץ פרחים באופן קבוע יכולים לספק לנו ישירות מהאונייה או מהמטוס מגוון רחב של סוגי פרחים במחירים אטרקטיביים יותר. היום אפשר ליצור קשר עם יבואנים וגם עם סיטונאים של פרחי משי דרך אתרי אינטרנט של החברות המתעסקות בתחום זה.