שימוש במרכזיות ביתיות בעסק

חוששים ממכת הפריצות ברחוב? ייתכן שתפיקו משהו מהאינפורמציה שנשתף איתכם מייד. אפילו אם למזלכם עדיין לא סבלתם אישית מגניבות, עדיין אתם תהיו מוכרחים התקנת מערכות מיגון.

כולם צריכים אזעקה.

אפילו אלו מאיתנו אשר מסתובבים בסביבה נעימה יותר – צריכים אזעקה; כניסות בכוח לרכבים סגורים ודירות קורות כל היום איפה שלא תרצו. באמת כל אחד ואחד הספיק לקרוא על אדם שרכבו נגנב באיזשהו שלב בחייו. לאור ההתפתחות הטכנולוגית, יש מספיק גאדג'טים ופתרונות אבטחה יצירתיים שלא יצריכו מכם יותר מדיי מאמץ פיזית או מבחינה פיננסית.

מגן את ביתך

אתם חייבים להגן על הרכב, גם בצורות בנאליות, כאינטרקום או גלאי עשן, לאור העובדה שאי אפשר לגלות מבעוד מועד מתי ישדדו אתכם. אתם לא מסוגלים להיתקע בבית או ליידו בכל יום ושעה. גם כשאתם נמצאים ברכבכם או בקרבת מקום, מוטב לכם לא להתערבב עם השודדים. נבקש מכם לא לעמוד בדרכם ולהתקשר מיד למשטרה. יש המון מכשירי אזעקה שיתריעו לכוחות הביטחון בלי עזרתכם.

אלו שמנהלים משרד חייבים לחשוב על הגנה לעסק שלהם והגנה על המידע החסוי החיוני למשרדם, בצוּרת מצלמות תרמיות או כרטיס SMS. בידקו באינטרנט מרכזיות ביתיות ובִּחנו לבד את האופציות הקיימות.

אבטחה רב-כיוונית

בימינו, כולם מגנים על הטוויטר, מגנים על האייפאד, ומוקפים בסיסמאות על בסיס יומיומי. איבטוח זה נעשה בצורה טבעית לגמרי, אע"פ חשיבות האיבטוח. למרות שההשקעה לא קטנה, חובה עליכם להגן כהלכה על המשרד והדירה, העשויים להיות חשובים הרבה יותר מאשר האימייל שלכם. עשו שימוש בידע שמצוי ברשותכם מהטקסט הזה וממקומות אמינים אחרים, ועשו "אפגרייד" על האבטחה של משפחתכם. כל פריט ערך או קרוב משפחה מוכרחים הגנה! אז אחרי שקראתם… אתם עוד פה?

כתיבת תגובה