שיניים – כל הטיפולים

לא מרוצה מהחזה שלך? מזה הרבה זמן שניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים הם לא מנת חלקם של עשירי העולם וזהו. בעולם של ימינו, טיפולים אסתטיים ורפואה פלסטית מוצעים לקהל במחירים שווים לכל כיס. המחיר הנמוך יחסית, ביחד עם החידושים הטכנולוגיים, גרמו לכך שהרבה נשים וגברים מרגישים חופשיים יותר לספר על טיפולים שעברו. כי היום אין יותר סיבות להתבייש – בזמננו אנו ניתוח קוסמטי זה כבר סימן לטיפוח, אסתטיקה והרצון להעצמה אישית.

מהרגע שמחליטים לעבור ניתוח פלסטי נכנסים לתהליך ארוך הדורש מחוייבות, לכן חשוב ביותר שלא לעבור תחת סכין המנתחים אם עדיין יש לכם ספקות או סיכוי כלשהו שתשנו את דעתכם. בסיומו של דבר, רובם הגדול של המטופלים יוצאים שמחים ומרוצים, אך חשוב לשקול את העובדה שכמו בכל ניתוח אחר, גם בטיפולים אסתטיים קיימים סיכונים.

אז מה צריך לשאול כאשר מתכננים לשכור את שירותיו של מנתח פלסטי, וממה חשוב להיזהר? צריכים שתלים דנטלים? קבלו מספר טיפים אשר יאפשרו לכם לקבל את הטיפול הטוב ביותר:

– לניתוח אף: ניתוח אף זה בין הניתוחים הקשים ביותר מסיבה זאת, חשוב מאד ללכת על מנתח מוכר, אדם שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות גם אם המחיר שהוא גובה גדול יותר.

– במקרה שאתם מרכיבים משקפיים, מומלץ מאוד לקנות עדשות, מהסיבה שלאחר ניתוח האף אין אפשרות להרכיב משקפיים למשך תקופה של 4 שבועות.

– לניתוחי חזה: רובם הגדול של המכונים נעזרים בהדמיה ויזואלית ממוחשבת. אפשר לבקש מהרופא שידגים לך איך את צפויה להראות עם החזה החדש שלך. ככה תהיי משוכנעת שבחרת את המידה והצורה הראויות.

– אחרי ביצוע ניתוח חזה חשוב ביותר להתהלך באופן זקוף ובצורה חופשית ולהקפיד שלא להגביל או לכווץ את אזור הכתפיים והצוואר. הגבלה בתנועות אלה עשוייה להוביל להתכווצות שרירים וכאבים עזים באזורים אלה.

– לטיפולי פנים: בטיפולי פילינג עם חומצות אלפא-בטא, חשוב מאוד להמתין לחורף. כמו כן, יש חובה להשתמש בתכשירי הגנה מהשמש בעת הטיפול ובשבועות שלאחריו.

– במהלך השבוע הראשון שלאחר הניתוח חשוב מאד להמנע ממאכלים עם מרקם קשה, או כאלה אשר מצריכים הפעלת לסת חזקה או ארוכה.

תחום הפלסטיקה הוא תחום מורכב ומלא במידע, אם תרצו לשמוע עוד על שיניים או כתר שן, מומלץ מאוד לכם להציץ במאמרים הבאים אשר נמצאים באתר www.mandolin.co.il/. יותר מכל חשוב שתעברו את הטיפול בו אתם מעוניינים בידיים טובות ושהתוצאות יהיו לרוחכם. בברכת בריאות ויופי!

כתיבת תגובה