שיפוץ דירה בזול


קיבלתם בית בירושה? חייבים לשפץ את החיים?

בחברה הישראלית של היום, אנחנו מכורים לדברים חדשים לעתים. הטעמים והצרכים שלנו הם דבר שמשתנה מעת לעת וכמובן שיש גם את הרצון להיות במודה – רק לפני שנתיים טיפטנו את חדר השינה בצהוב ואילו היום כתום אפרסק הכי במודה. אז לא נסייד שוב? בטח שכן, יש אופציה אחרת?

צריכים איך להתכונן לשיפוץ הבית? לפניכם מספר עצות

לשפץ את הדירה זה עסק יקר ולכן עדיף לחשוב על פתרונות שיחזיקו לאורך זמן.

תכנון נכון של החלל – רצוי להשקיע מחשבה וכסף בנושא זה, חלוקת חלל בצורה נכונה משמעותה ניצול נכון של השטח והתאמה טובה לצרכים שלכם. אפילו אם מדובר בדירה קטנה אפשר להגיע לניצול מלא של המקום ולהתאימו לפונקציות רבות.

צביעת הבית – צבע הוא האופי והפנים של ההבית שלכם והוא בין הדברים הראשונים שהעין שלנו נמשכת אליו כשמגיעים לבית בפעם הראשונה. ישנם גוונים שיכולים להיות עניין של טרנד. ניתן להתייעץ ולראות אילו גוונים של צבעים הם קלאסיים. חשוב להקפיד ולהתאים את הצבע שבחרתם לבית לרהיטים שהזמנתם ולאופי שלכם.

שיפוצניק במודיעין – כי הבטחות צריך לקיים!

הילד כבר בן חמש והוא עדיין ישן איתכם בחדר? היא חושבת שאתם חייבים לחדש? הכתמים על הקיר מצביעים לזה שהיא צודקת. אנשים רבים אומרים לעצמם שעכשיו זה לא זמן טוב ודוחים את שיפוץ ושיפור מראה הבית. תעשו פאוזה ודמיינו לעצמכם, לא כדאי לכם להרגיש כמו בבית מלון על בסיס יומי בבית מאשר ליסוע לעוד חופש בתורקיה?

השבחת הדירה

גם אם רק עכשיו קיבלתם נכס חדש, מוכרים דירה ישנה או שנמאס לכם מעיצוב הדירה? חלוקה מחדש של הבית, ביצוע תחזוקה מעת לעת והקפדה על מראה עכשווי שווה ערך להרבה כסף!!!

דירה מוזנחת ומתפוררת תדחה קונים אפשריים ואילו בית שעבר שיפוץ וצביעה והשקיעו במקום לא מעט גם ישדרג את רמת החיים ומתי שתמכרו אותו יהיה זה עבור סכום גדול בעשרות אחוזים כשתרצו למצוא מקום חדש.

הייתם רוצים לקבל מידע נוסף על שיפוץ דירה? גלשו עוד היום לאתר של www.h100.co.il/ ותוכלו לקבל הצעות ומחירים מטובי נותני השירות – לחיים טובים יותר.

כתיבת תגובה