שיפוץ וצביעת בית

שיפוצים מאפשרים לכל אחד לגרום לביתו להיראות בדיוק כמו שרוצים. שיפוצים הם אחד הדברים המספקים ביותר בחייו של כל אדם. עם זאת, זה גם אחד התהליכים שהכי יכולים להוציא אדם מדעתו.

שיפוצים או צביעת דירה זו האפשרות שלכם לשפר את חזות הדירה, את איכות החיים ולרוב אף ערך הבית, אך עד להשלמת העבודה מוצאים עצמם אנשים רבים על סף שיגעון. ברשימת הקשיים שעולים כשמבצעים עבודות שיפוצים מכל סוג כמו גבס או צביעת קירות ראוי למנות התמודדות קשה עם קבלנים אשר עובדים תחת לוח זמנים גמיש מדי, הפקעות מחירים בתחום פרוץ, בעלי מקצוע ומנהלי עבודה חסרי ניסיון ובנוסף עוד, אי-הנוחות שבמגורים באתר בניה פעיל , מאובק ומבולגן.

כדי להימנע מבעיות מיותרות, חריגות תקציביות והתמודדות עם אנשי מקצוע מפוקפקים, חשוב לשמור על כמה כללים שאותם נמנה כעת.

שמשפצים את הבית מתחילים בתכנון ותקצוב. קודם כל, הכרחי להחליט על חלקו של הבית שאותו אתם מעוניינים לשפץ, שכן שיפוץ כללי של בית או דירה מצריך עבודה שונה בתכלית משיפוץ של חדר או שניים. לאחר שהגעתם להחלטה, הגדירו לעצמכם מסגרת תקציבית בה אתם יכולים לעמוד, לאחר מכן הוסיפו לה, ליתר בטחון עוד כמה אלפי שקלים {תלוי בסכום} על מנת למנוע הפתעות וגם בשביל שיהיה לכם יותר משחק.

כעת אתם פחות או יותר יודעים כמה תשקיעו צאו לסיור ברשת ובחניות המתאימות לעיצוב ושיפוץ הבית, חפשו בקטלוגים וחטטו באינטרנט. תהליך ההתרשמות יעזור לכם להתמקד על החומרים הקיימים בחוץ, להכיר מוצרים מסויימים ומחיריהם, וכמובן יעלה רעיונות בנוגע למראה שאתם רוצים להשיג.

המשימה הבא היא למצוא את בעל המקצוע ההגון והמנוסה ביותר. דרך מצוינת למצוא צבעי היא בהמלצת אדם קרוב כמו חבר או בן משפחה. עכשיו צרו קשר עם קבלן שיפוצים וקבעו אתו פגישת התייעצות בלתי מחייבת.

בקשו ממנו הצעת מחיר ולו'ז לסיום העבודה {רצוי לדרוש יותר מהצעת מחיר אחת}. במקרה שתנאי העסקה מקובלים עליכם עגנו את הכל בחוזה, שתפקידו לכסות אתכם מבחינה משפטית במידה ויעלו בעיות עם הקבלן, כמו שינויים בתעריף העבודות, הזדחלות בלו'ז, או ליקויים בשיפוץ.

חשוב להתאים את בעלי המקצוע לסוג העבודה למשל אם אתם צריכים לעשות צביעת רהיטים רצוי למצוא צבעי מקצועי אם אתם רוצים לעשות עבודות גבס חשוב למצוא איש גבס, צריכים לעשות צביעת אמבטיה ושיפוץ? גם כאן חשוב למצוא את המומחים.

מידע וטיפים לצביעה ושיפוץ הבית תוכלו למצוא באתר www.dibel.co.il

כתיבת תגובה