שיפוצים בצבע עושים את הבית פשוט מדהים

לפעמים המצב של עשיית שיפוצים הוא אינו תמיד נחמד כיוון שיכולים ליפול על רמאים לכן מאוד חשוב לבדוק מספר דברים לפני שאתם בוחרים איזה אנשים שהם יהיו אילו אשר ייעשו לנו עבודות שיפוצים בבית. הסיבה שבגללה אנחנו עושים שיפוצים היא לשפר את המראה של הבית או לגרום לבית להיות יותר בטיחותי. קיימים אפילו מקרים שבהם צריך לעזוב אפילו את הבית לכמה ימים אם הריח של הצבע חזק מידי בגלל שיפוצים בצבע שאנחנו או אם אין לנו ריצפה נורמלית שניתן יהיה לדרוך עליה בגלל החלפת הריצוף בחדש ועוד. חשוב שנבחר בעל מקצוע אשר הינו אמין ובעל ניסיון שהוא יהיה זה אשר ייעשה את העבודות של שיפוצים בביתנו כדי שהעבודה תהיה טובה ובמחיר נורמלי וכמה שיותר מהר נוכל לחזור לשיגרה. כמובן שלפני תחילת שלבי השיפוצים חשוב מאוד לברר אם ישנם מכרים אשר הם יכולים לעזור לנו או אם הם לפחות מכירים בעלי מקצוע טובים שהם אכן טובים שייבצעו לנו את העבודה על הצד הטוב ביותר שיש.

דברים שחשוב לבדוק בעת בחירת קבלן:

*ניסיון – יש לבדוק מהו הניסיון שיש לקבלן וכמה עבודות שיפוצים הוא ביצע עד היום.

*מחיר – יש להשוות הצעות מחיר שונות שנקבל ומהם נבחר את ההצעה ההוגנת כמובן חשוב לבדוק מהו המחיר של שיפוצים בצבע או כל שיפוץ אחר שנעשה הוא כולל מע"מ.

*המלצות – עליכם לשאול חברים ומכרים אם הם מכירים את בעל המקצוע והאם כדאי ללכת אליו.

*אחראיות – יש לבדוק כמה זמן אחראיות תהיה לנו על עבודות שיפוצים אשר נעשו בביתנו.

*התחייבות – יש לבקש מהקבלן להתחייב כי בתקופת השיפוץ הוא יעבוד רק אצלכם או עוד אצל לקוח אחד או שניים נוספים מקסימום.

*מהו החומרים בהם משתמש הקבלן  – האם המחיר כולל חומרים או שיש להוסיף עוד כסף על חומרים אשר בהם ישתמש הקבלן בעת השיפוצים.

*זמן עבודה – יש לבקש זמן משוער של מתי ייגמרו עבודות השיפוצים.

אפשר לראות כי מאוד חשוב לבדוק כמה דברים לפני שאתם בוחרים איזה קבלן ייעשה לנו את השיפוצים בבית כיוון שאחרת אנו יכולים ליפול בידיו של נוכל.

כתיבת תגובה