שיפוצים לכבוד האביב

הכלבה גרדה את הטיח? רוצים לפנות מקום למשהו חדש בחיים?
בחברה המערבית היום שלא כמו בעבר, אנו מכורים לשינויים בחיים בתדירות גבוהה. דרישות הן דבר שמשתנה מעת לעת ויש לזכור את האופנה שמשתנה כל הזמן – רק לפני חודשיים שינינו את צבע יחידת הדיור בצהוב והיום כבר ירוק בקבוק הכי באופנה. אז לא נסייד מחדש? בהחלט!

פשוט חייבים שיפוצים? להלן מספק עצות

שיפוצים זו השקעה לא קטנה ולכן רצוי לחשוב על פתרונות לזמן ארוך.

חלוקה של החלל – רצוי מאוד להשקיע הרבה מחשבה בסוגיה חשובה זו, חלוקת חלל נכונה אומרת תפקוד נכון של הבית ויכולת לתת מענה טוב לצרכים שלכם. גם בדירות הכי קטנות ניתן להפיק את המירב מהחלל ולהתאים אותו לאפשרויות רבות.

צבע משנה הכל – צבע הוא הפנים של הדירה והוא הדבר שישר שהעין שלנו קולטת כשנכנסים לבית בפעם הראשונה. גוונים של צבע יכולים להיות תלויי אופנה. לכן, מומלץ לקחת את שירותיו של איש מקצוע בקי ועדכני ולבדוק אילו גוונים תמיד חזקים. דאגו והתאימו את צבע חדר הכניסה לריהוט הקיים ולאופי שלכם.

עבודות גבס – כי החיים שלכם צריכים שדרוג!

החברה חטפה התמוטטות עצבים? היא מתביישת להביא חברות הביתה? היא כנראה צודקת. אנשים רבים עונים שעכשיו זה לא זמן טוב בשבילי ולא מבינים את תלונות האישה על דחיית שיפוץ ושיפור מראה הבית. חשבו על זה, לא הייתם מעדיפים להרגיש כמו בחופשה יום אחרי יום בבית שלכם במקום ליסוע לנופש בתורקיה?

שדרוג הנכס

זה ממש לא משנה אם רק עכשיו קיבלתם מפתח לדירת גן חדשה, מוכרים את הפנטהאוז או שאתם ממש רוצים לשנות את עיצוב הדירה? צביעת הדירה, ביצוע תחזוקה שוטפת והקפדה על מראה מסוגנן יקפיצו את ערך הבית!!!

בית לא מושקע ידחה קונים אפשריים ואילו נכס שבוצעו בו צביעה ושיפוץ והושקעו בו זמן וכסף גם יעלה את רמת החיים וגם תוכלו למכור אותו בקלות ועבור סכום טוב כשתרצו לעזוב.

מחפשים מידע נוסף על מחירון שיפוצים? בקרו באתר של www.h100.co.il/ ותוכלו לקבל טיפים נוספים מטובי אנשי המקצוע – כדי שבבית יהיה שמח.

כתיבת תגובה