שיפוצים-סוף טוב לפרויקט ארוך

היערכות רצינית נדרשת בעת שיפוץ הבית. גם בעת התכנון וגם במרוצת השיפוץ חייבים להביא בחשבון פרטים רבים. לא תמיד ניתן לשנות תכניות באמצע השיפוץ. לכן יש להיערך לשיפוץ נפשית ולוגיסטית, תכנון קפדני מראש, לחשוב על אודות כל הפרטים הקטנים ועל המשימה העומדת בפנינו. כמובן שברגע שעומדים אל מול המוצר המוגמר, והתוצאות משביעות רצון , אנו נינוחים ומרוצים.
שיפוצים – טיפים ועצות טובות
המחיר הוא הנושא המרכזי שצריך לקחת בחשבון בזמן התכנון. כדאי לקבוע מראש מהו המחיר אשר אתם יכולים להקציב לשיפוץ ולנסות לא לחרוג ממנו. כדאי מאוד להחליט כללי קדימה במה להשקיע ולא להתפתות למוצרים יקרים וחדישים. את רמת הרצינות של הקבלן נוכל למדוד על פי הצעת המחיר שהוא ייתן לנו. אם תקבלו הצעת מחיר אשר נכתבה בהיסח הדעת וברפיון נסיק מכך כי מבצע הפרויקט הזה הוא רשלן וזה בוודאי מתבטא גם בעבודתו בשטח שיפוץ הבתים. מצד שני , קבלן רציני ומקצועי ייתן הצעת מחיר ברורה הכוללת לוח זמנים ופירוט סעיפי הביצוע. כל הפרטים הקטנים של העבודה ייכתבו תחת הסעיף "פירוט העבודה" עד הידיות למגרות והחל מהמרצפות. חוסר פירוט הנתונים מסוגל להוביל לאי הבנות ולעימותים בין הלקוח לקבלן בהמשך הדרך – דבר שכדאי להימנע ממנו.
שיפוצים – מהו הזמן האידיאלי לשיפוץ
אם יש ילדים צעירים בדירה רצוי לא לבצע את השיפוצים בתקופת החופש, בחדשי יולי ואוגוסט. נוסף על הצורך שלכם למצוא לילדים תעסוקה בחודשי הקיץ האלו תצטרכו להתמודד גם עם בית הפוך, ועם קבלן ופועלים המסתובבים בבית. כמובן, לעיתים שיפוץ דורש ממכם המון תשומת לב והתייחסות אישית לכל הפרטים הקטנים, לכן רצוי לקחת מספר ימי חופשה ולתכנן את השיפוצים בזמן זה. לפני בוא עונת החורף ראוי לבצע שיפוץ הכרוך בעבודת איטום. שיפוץ בית מסוג שכזה מתבצע פעמים רבות בבניינים רבי קומות אשר נדרשת בהם גישה אל השטח החיצוני של הבניין. שיפוץ כזה נעשה על ידי שימוש בציוד סנפלינג מיוחד. כדי שתהיה אפשרות להתקרב לכל חלק מהבניין משתלשלים הפועלים באמצעות הציוד, דבר המאפשר להם להתנייד בכל הגבהים.