קייטרינג לאירועים

הטבע הישראלי מזמן לנו פינות חן רבות, חופי ים יפהפיים, חורשות נעימות ואך נקודות נוף עוצרות נשימה. ישראלים רבים בוחרים לקיים אירועים אישיים או עסקיים בשטח, חתונה בחורשה קסומה עם אווירה של שנטיפי, אירוע על חוף הים ביום אביב, אירועים גדולים הכוללים מוזמנים רבים הדורש התארגנות שונה ועוד. אירוע בטבע מאפשר ליהנות מחוויה אחרת של אירוע, אירוע עם קסם של מקום. למרות ההשקעה הרבה בתכנון והקמת האירוע התוצאה של אירוע מיוחד שהאורחים לא ישכחו שווה את המאמץ של ההכנות והקמת האירוע.

האירוע המושלם הוא אירוע שיש לשים לב עד הפרטים הקטנים, בניגוד לגני אירועים או אולמות שהזמן והניסיון הביאו לחשוב על כל פרט, כגון מפת הגעה, הסדרי חניה וכדומה, עהטבע הישראלי מזמן לנו פינות חן רבות, חופי ים יפהפיים, חורשות נעימות ואך נקודות נוף עוצרות נשימה. ישראלים רבים בוחרים לקיים אירועים אישיים או עסקיים בשטח, חתונה בחורשה קסומה עם אווירה של שנטיפי, אירוע על חוף הים ביום אביב, אירועים גדולים הכוללים מוזמנים רבים הדורש התארגנות שונה ועוד.. אירוע בטבע מאפשר ליהנות מחוויה אחרת של אירוע, אירוע עם קסם של מקום. למרות ההשקעה הרבה בתכנון והקמת האירוע התוצאה של אירוע מיוחד שהאורחים לא ישכחו שווה את המאמץ של ההכנות והקמת האירוע.

האירוע המושלם הוא אירוע שיש לשים לב עד הפרטים הקטנים, בניגוד לגני אירועים או אולמות שהזמן והניסיון הביאו לחשוב על כל פרט, כגון מפת הגעה, הסדרי חניה וכדומה, עריכת אירוע בטבע דורש מהמארגנים להתכונן לכל תרחיש ולא לפספס דבר שעלול לפגום באירוע..

בנוסף אירוע בטבע דורש הכנות מיוחדות כגון קייטרינג המתאים לאירועים מסוג זה, גנראטורים להאיר את המקום ומספיק חשמל למוזיקה ולכל מה שנדרש וכמובן לדאוג לאפשרויות ישיבה, שירותים במקום ועוד אינספור סידורים שונים.

קייטרינג שווארמה

קייטרינג בלאירועים בטבע מאפשר לכםליהנות מאירוע מיוחד וגם בתחום האוכל אין צורך לדאוג קייטרינג שווארמה הכולל גוכן שווארמה עם פיתות חמות, סלטים ובעיקר שווארמה טריה וטעימה של דבוש, שאין לה מתחרים בטעם או באיכות. שווארמה איכותית שכל אורח ישמח לאכול באירוע שלכם. קייטרינג שווארמה לאירועים הוא הפתרון הקל והנוח. המנות חמות מוגשות לאורחים מייד, אין חשש שהאוכל יהיה תפל או קר. בנוסף השירות המהיר מאפשר לכם להתחיל את האירוע עם הדוכן או בסיום האירוע. ניתן להוסי דוכנים נוספים ובכך לדאוג לאורחים גם לקפה או קינוחים טעימים.

לדאוג לאורחים

לדאוג לאורחים המשמעות היא להיות מוכן לכל דבר. חשוב לבדוק אם תוכלו להעזר בחברה המתמחה בארגון מסיבות בשטח שהינה בעלת ניסיון בתחום, כך תוכלו לחסוך לכם זמן ואנרגיה ולהתרכז במה שחנרגיה ולהתרכז במה שחשוב באמת .ריכת אירוע בטבע דורש מהמארגנים להתכונן לכל תרחיש ולא לפספס דבר שעלול לפגום באירוע.

בנוסף אירוע בטבע דורש הכנות מיוחדות כגון קייטרינג המתאים לאירועים מסוג זה, גנראטורים להאיר את המקום ומספיק חשמל למוזיקה ולכל מה שנדרש וכמובן לדאוג לאפשרויות ישיבה, שירותים במקום ועוד אינספור סידורים שונים.

לדאוג לאורחים

אחד החששות שיש למארגנים באירועים בטבע הוא נושא השירותים, החשש שהשירותים יעלו ריחות או לא יראו בהתאם לאירוע וישאירו טעם רע אצל האורחים. אך למעשה בתחום זה ישנן התפתחויות רבות, כיום שירותים ניידים כוללים מים זורמים ועוד תוספות שלא מביישות שירותים של מלון, החל מברזים מפוארים, מראות גדולות ועד מסך פלזמה ומוזיקת רקע בהתאם לדרישה.

כיום  ניתן להתאים את השירותים בהתאם לסוג האירוע ומספר המוזמנים ובהתאם למצב התשתיות במקום, לחבר לתשתיות קיימות של מים וגם בחורשה הממוקמת הרחק מצינור מים , בזכות טכנולוגיות חדישות ניתן להתאים שירותים עם מים זורמים.

סניטציה הינה חברה המספקת שירותים ניידים מפוארים, מקלחות ניידות, תאי שירותים לפסטיבלים ומופעים ועוד.