שירותי אחסון אתרים מומלצים

הכל על אחסון אתרים!

אם כבר קניתם אתר ברשת, בחרתם לו עיצוב, שמתם בו תוכן רציני והשקעתם בו זמן, כסף ומחשבה – חשוב לבחון קניית חבילה אחסון. כל אתר ברשת, קטן או מקצועי, מוכרח להיות מאוחסן על פני שרתים חיצוניים. שרת זהו מחשב על עם נתונים חזקים איתו אפשר לגבות כמות אדירה של קבצים יחד הייתם רוצים לקרוא עוד? גלשו לאתר לפרטים נוספים.

מציאת נותן שירות טוב זה אינו עניין כה פשוט, לא כל חברה של אחסון אתרים תתאים לכם, מסיבה זו יש צורך להכיר כמה נתונים –

באיזה שרת מדובר – בתחום קיימות המון טכנולוגיות שונות, אתרים ברשת מתוכננים בתצורה שונה לכן לא כל סוג שרת יכול לגבות את האתר שברשותכם. חשוב מאוד לשאול אם השרתים של החברה מתאימים לאתר שבניתם.

האם זו חברה אמינה? – שרת ששובק חיים מזיק לאתר, על אחת כמה וכמה אם זה אתר אינטרנט עסקי. כל דקה בה באתר לא נמצא באוויר המשמעות היא אובדן כלכלי. יש צורך בחברה מוכרת, כזו שיכולה לתחזק את שרתיה ולתקן תקלות במצב חירום.

נפח החבילה – כמה נפח אתם צריכים עבורכם? מה לגבי העלויות? כמו בכל עסקה שמבצעים, חשוב מאוד לבחון מה התמורה שאתם מקבלים עבור המחיר. חשוב לשים לב לגודל חבילת האחסון ומהירות העברת המידע.

המיקום הפיזי של השרת – מי שרק רוצה למצוא אחסון אתרים בזול, יכול להגיע למצב שבו קונה שרת בדרום אמריקה. שרתי אחסון בחו"ל עובדים לאט מאוד, קצב התעבורה עשוי להיות מאוד איטי ובסיטואציה של תקלה – ייתכן ולא יהיה מענה.

והחלק החשוב ביותר – בדקו עם חברת האחסון שקיים גיבוי מלא לתכנים שיש על השרת, הדבר הזה עוד יחסוך לכם עוגמת נפש רבה.

מה עושים הלאה?

רק אחרי שבחנתם את הדברים הללו, תוכלו לבדוק כמה שיותר הצעות מחיר. בינינו, ודאי תרצו לדעת שאתם זוכים לשירות טוב שיבטיח לאתר שלכם יציבות.

עם האינפורמציה הזו לבחור חברת אחסון לפורטל שברשותכם כלל לא תהיה משימה מעיקה, קדימה לדרך!

כתיבת תגובה