שירותי הובלה בקירור באיזור הדרום

עומדים לפני מעבר דירה?

עבור מרבית האנשים המעבר זהו שלב כיפי ומרגש. זהו זמן טוב מאוד לסדר קצת, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהתחדש. למרות זאת, כשעומדים לפני מעבר דירה מומלץ בחום לבחור בקפידה חברת הובלה מקצועית שתוביל בשבילנו את החפצים שאספנו כל חיינו ותאפשר לנו מעבר נעים וזריז כמה שניתן.

על מה להקפיד כשמחפשים הובלה בקירור?

האלמנט העיקרי שמרבית האנשים ימהרו לחפש לפיו הוא מחיר ההובלה. המחיר הוא בדרך כלל נתון מרכזי בבחירת חברת ההובלות עבור מרבית האנשים, אולם האם מחיר נמוך משקף את הפתרון האולטימטיבי?

שלא תהיו מופתעים אם קיבלתם הצעה להובלה לכל הריהוט בשמונה מאות ₪ וביום ההובלה מגיע גבר רופס עם טנדר חלוד וישן. כמו שלא הייתם מפקידים את הרכב בכל מוסך, למה תרצו לשים את כל רכושכם תחת אחריותו של מוביל חאפר, גם הצעתו זולה בהרבה.

השוואה זו לא מילה גסה

לא יודעים מה ההבדל? עדיף לכם לבחון מס' הצעות מחיר. באמצעות השוואה בין הצעות מחברות שונות תקבלו אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת מספקת לכם ובאיזה טווח מחירים, מה שיאפשר לכם להכיר את המחירים השונים ולהחליט על המחיר אותו אתם יכולים להוציא ולדעת שקיבלתם את הכי טוב שיש במחיר הזה. אם תבדקו הצעה של קופסאות אריזה ההבדלים יתבטאו ב:

ניסיון והמלצות – חברות הובלות שפועלות בתחום המון שנים מעסיקות צוותים מנוסים שיודעים את עבודתם ועובדים בצורה מהירה ויעילה תוך כדי טיפול מסור בפריטים שלכם. לחברות הובלות ותיקות אלו מעגל לקוחות רחב ויכולות להנפיק המלצות של לקוחות.

ביטוח – קחו לתשומת לבכם שרוב מההצעות הזולות שתקבלו אינן כוללות אף סעיף ביטוחי. בזמן ביצוע הובלת דירה מומלץ להקפיד ולראות שקיים בכלל סעיף מסוג זה ולשאול עד איזה סכום הוא מכסה כדי להיות שקטים.

מספר אנשים ורכב ההובלה – חברת הפועלות דרך קבע יגיעו במשאית סגורה לעומתם חאפרים שיגיעו לבד עם טנדר ישן שבמקרה הטוב סגור עם חתיכת ברזנט. חברת הפועלות דרך קבע יפקידו בידיכם צוות עובדים מיומן ומקצועי המונה לפחות שלושה עובדים, תלוי בהובלה – מה שגורם לשירות וטיפול טוב יותר בתכולת הדירה.

שכירת מנוף – השכרת מנוף יביא לעליית מחיר ובמקרים מסויימים לא תהיה לכם אפשרות אחרת ותהיו חייבים להשתמש בו בשל מגבלות הגובה. למרות הנאמר, כדאי לשכור את שירות זה גם אם לא מוכרחים בגלל שזה יכול לחסוך זמן רב ומצמצם אפשרות של פגיעה בחפצים שלכם בזמן ניוד הפריטים במעברים צפופים.

בתקווה שסיפקתי לכם נקודת פתיחה טובה להתחיל בה למציאת הצעה ממוביל שתהיה משתלמת והוגנת. לא הספיק לכם? רוצים כלים וטיפים לבחירת מובילים טובים במחירים מצחיקים?כנסו עכשיו לקישור ותוכלו להנות ממגווןטיפים ומאמרים שיתנו לכם לעבור את תאריך המעבר ללא כאבי ראש מיותרים.

כתיבת תגובה