שירותי הובלה – כל מה שצריך לדעת

ישנן חברות רבות המציעות שירותי הובלה מגוונים בכל רחבי הארץ. לכל חברה סל שירותים והטבות משלה מה שמקשה עוד יותר את הבחירה. אם כך, כיצד נידע מהי חברת ההובלת המתאימה לנו ביותר?

כדאי לענות על כך נבחן את השירותים השונים הזמינים בחברות השונות. לא כל החברות מציעות את כל השירותים ומומלץ לבחור את החברה המציעה את ההרכב שמתאים לצורך שלכם. בנוסף, יש הבדל בין הובלה משרדית ופרטית מבחינת טיב הציוד שמועבר ויש לקחת זאת בחשבון.

  • יעוץ לפני המעבר – מי שכבר עבר דירה בחייו יודע שמדובר בתהליך מייגע שגוזל זמן ומאמץ. כדי להימנע מכל הטירחה, ישנן חברות המציעות שירותי יעוץ מקצועי המסייעים להתכנן טוב יותר את המעבר. היועץ גם עשוי להציע לכם להשתמש בשירותים הנלווים למעבר אותם אותה החברה מציעה. רוב השירותים הנלווים נועדה להקל עליכם את המעבר ולהוריד מכם את העומס. לרוב לא מדובר בתוספת משמעותית במחיר, אבל טווח המחירים עשוי להשתנות מחברה אחת לשניה.
  • שירות אריזה ופריקה – קראתם נכון. ישנן חברות שבנוסף לשירותי ההובלה מציעים להגיע אל ביתכם ולעזור לכם באריזה ובפריקה מקצועיים של הציוד שלכם. לאחר המעבר הצוות גם מסייע בסידור ציוד לפי התיאום עם הלקוח.
  • ציוד אריזה – חברות מסויימות גם מציעות לספק לכם את ציוד האריזה הדרוש לכם לאירגון הדירה. הציוד כולל ארגזים, נייר נצמד, נייר פצפצים, נייר אריזה, סרטי הדבקה ועוד. במידה ויש לכם עניין בחומר מסויים הדרוש לכם לאריזה בררו עם החברה אם יש ביכולתה לספק אותו עבורכם.
  • שירות הובלות עם מנוף – השירות נותן מענה למעבר משרדי או לעוברים לדירה בקומות הגבוהות. המנוף מאפשר להוריד ולהרים ציוד כבד לגובה רב בביטחה. לרוב תמצאו שירותי מנוף בחברות הגדולות יותר.
  • שירותי אחסנה – פעמים רבות תאריך היציאה מהדירה הישנה אינו חופף לתאריך הכניסה לבית החדש. במקרים אלו יש צורך לאחסן את הציוד במקום בטוח עד לתאריך הכניסה שנקבע. מכולות אחסון מהוות פתרון בטוח ומשתלם יחסית לאחסון תכולת דירה. בדקו כי מדובר בשטח אחסון מסודר ושמור. ערכו ביקור במקום והתבוננו במכולות כדי לוודא שאתם מקבלים את התמורה הראויה לכספכם.
  • ביטוח ציוד – מומלץ מאוד לפנות לחברה המעניקה שירותי ביטוח של תכולת הדירה שלכם. גם אנשי מקצוע מפספסים וטעיות קורות ולכן מומלץ לכסות את עצמכם למקרה של נזק אפשרי לרכוש שלכם.

לחברות שונות מבחר משאיות שונה. ככלל לחברות גדולות  מיותר יהיה גם מבחר גדול יותר של משאיות. אין צורך לסחור משאית ענקית לתכולה קטנה ולהיפך, משאית קטנה לא תתאים להעברה של רכוש וציוד רבים. בחרו את החברה שמסוגלת לספק את המשאית המתאימה לגודל הדירה שלכם.

כתיבת תגובה