שירותי ניקיון בקיטור

יש מנקים אמינים? קשה למצוא מישהו שלא אוהב לגור בסדר וניקיון. פשוט מאוד, ניקיון מיוחס אצלנו לתחושה נעימה, פחות לכלוך משמעותו פחות אלרגיות ומחלות, שכן כשהמרחב נקי האוויר יותר צלול וכך גם ההרגשה כללית.

אולם העניין הוא שלא תמיד אנחנו פנויים לטפל בנקיונות בעצמנו כך שאנו בוחרים לשכור מקצוענים בתחום שימלאו תפקיד זה בתשלום. עם זאת, כולנו מכירים סיפורים על אנשים ששכרו מנקה וזכו לשירות גרוע, צוותי ניקיון שפשוט לא הגיעו, שרותי פוליש שעשו נזקים לאחר שימוש בחומר הלא מתאים, ואפילו מקרים בהם הדבר היחיד שכן עבר ניקוי הייתה תכולת הבית…

בעלי עסק ולא פנויים להתעסק עם סדר וניקיון? מעונינים בהברקת הרצפה או לנקות? צריכים למצוא ניקוי ספות עור? כיצד מוצאים את נותני השירותים הטובים ביותר בקטגוריית ניקיון?

– כדאי להתקשר ולהזמין ניקוי סלון עור כמה שיותר מוקדם, וביחוד לו רוצים מעבר-דירה במהלך יולי-אוגוסט או במהלך תקופת החגים.

– מומלץ שלא להסתפק בשום הצעה לפוליש הניתנת בטלפון. הקפידו ודרשו ממנהל העבודה שיגיע ויראה, ושייתן את הצעת המחיר מסודרת על מסמך חתום.

– אל תכנעו לפיתוי שבשירותים והצעות זולות מדיי. ניקיון ופוליש יסודיים לדירת ארבעה חדרים בסכומים הנמוכים מ- 1000 שקלים מעורר תהיה.

– בידקו שהצעת המחיר שאתם מקבלים לצוות הניקיון לוקחת גם בחשבון שירות במכונת פוליש, כדי שרק לא תמצאו עצמכם תקועים עם אדם שמשתמש רק בסמרטוט.

מתעניינים בנושא ניקיון בקיטור? בקרו באתר www.clen.co.il/. גלישה נעימה!

כתיבת תגובה