שירות אחסון שרתים

לבחור חברת אחסון!

בהנחה והקמתם אתר ברשת, שילמתם על עיצוב, הזנתם אליו תוכן מושקע והשקעתם בו מחשבה, כסף וזמן – צריך לברר לגבי קניית חבילה אחסון. כל אתר באינטרנט, קטן או גדול, צריך להיות מאוחסן ע"ג שרת. שרת שכזה הוא סוג של מחשב על שלא כמו מחשב פרטי הנותן לגבות מספר רב של קבצים רוצים לקרוא בהרחבה? לחץ על הקישור הבא.

מציאת חוות שרתים זהו אינו עניין סתמי, ממש לא כל חברת אחסון תתאים לאתר שלכם, בגלל זה חשוב להכיר מספר דברים –

שרת VPS

סוג השרתים – ברשת ישנן די הרבה טכנולוגיות נפרדות, פורטלים מתוכננים בתצורה שונה לכן לא כל סוג שרת יכול לגבות את האתר שלכם. חובה לבדוק מראש אם השרתים בכלל בכלל רלוונטיים לכם.

האם זו חברה רצינית? – שרת בלתי יציב גורם לנזקים לאתרכם, על אחת כמה וכמה אם מדובר בפורטל אינטרנט מכירות. כל שנייה בה האתר אינו פועל זה אומר הפסד כספים. עליכם למצוא חברה מוכרת ואמינה, כזאת שיודעת לתחזק את חוות השרתים ולתקן את התקלות אם יש בכך צורך.

סוג חבילת האחסון – איזו חבילת אחסון צריך לקנות? מה המחירים? כמו בכל דיל שעושים, גם כאן לברר מה התמורה שאתם מקבלים ביחס לתשלום. חשוב לשים לב לגודל האחסון ומהירות הגלישה.

אחסון בארץ לעומת אחסון בחו"ל – מי שרק רוצה למצוא ביטוי כללי 2 זול במיוחד, עשוי להגיע למצב בו משלם עבור שרת בסוף העולם. שרתי אחסון מסוג זה עובדים לאט, קצב העברת הנתונים יכול להיות בלתי אפשרי ואם התרחשה תקלה – ייתכן ולא יהיה מענה.

והחלק הכי חשוב – בדקו עם חברת האחסון שיש גיבוי של הקבצים שמעלים לשרת, פרט זה יכול לחסוך לכם לא מעט עוגמת נפש.

מה עכשיו?

לאחר שבחנתם את הנושאים היסודיים האלה, צריך להשוות מס' הצעות. בסופו של יום, אתם בטח תרצו לדעת שהנכם זוכים בשירות טוב שיקנה לאתרכם גלישה חלקה.

בעזרת המידע שפה למצוא אחסון לאתר שאתם מקימים לא תהיה עבודה קשה במיוחד, אנו מאחלים לכם בהצלחה!

כתיבת תגובה